Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rengørings firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg vil p.t. til at starte et rengørings firma, til erhvervsrengøring. Firmaet skal kun drives af mig.. Jeg har tænkt mig at sætte en annonce i en lokal avis.. Så vil jeg lige høre, om der er nogle der kan sige, hvordan jeg kan fakturer kunderne(hvilke dokument skal jeg bruge osv.)? Og hvor kan jeg promovere virksomheden?  Og hvad jeg ellers skal tage højde for?

Mvh S

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Når der er tale om et rengøringsfirma, så tror jeg, at en annonce i den lokale avis er en rigtig god ide. Du bør dog nok også have en hjemmeside, som dine kunder kan besøge, hvis de vil vide mere om dig, dine ydelser, priser m.v.

Mht. faktura, så lav bare et Word-dokument, som du sender til kunden. Du kan se hvad det skal indeholde her: http://www.100svar.dk/faktura/.

Mvh Morten.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved faste opgaver Sender su bare en faktura hver måned På dette link er der flere forskellige eks. ellers søg på google efter faktura skabelon....

Tror ikke rigtig på annoncer når du vil ha erhvervs kunder, der vil jeg mene "salgsbreve" er det rigtige valg men det er der mange herinde der kan hjælpe dig med.

Skal du ud og have udstyr siger du bare til, så vil jeg meget gerne lave et godt tilbud på mopper, fremfører, kemi mm.

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)