Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedtur åbnede nye muligheder!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Super fed artikel, tillykke med den!! Og tillykke med din store webshop succes efter nedturen.

Er den et resultat af god PR, en journalist-bekendt eller hvordan har du fået Fyns Amts Avis til at lave sådan en fed historie om dig? Det kunne jo være interessant for andre amino-iværksættere herinde at suge lidt til sig hvis du har været hamrende god til dit PR-arbejde ;-))

God vind fremover!

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine,

Det var dog en herlig historie.  Godt at se at du nu har medvind.

Godt Nytår

Henrik

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

Jeg kan da godt forstå, at du gerne vil dele denne fantastiske historie med os andre - det er rigtig flot gået.

Herfra ønsker vi dig al mulig held og lykke med dit projekt, og er slet ikke i tvivl om, at det nok skal udvikle sig i den retning du VIL.
- Især med den ildhu du lægger for dagen.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak - også tak til jer andre for ordene.

Hvorfor jeg er endt med en ret stor artikel i lørdags-udgaven må være en god portion held. Men jeg klør på overfor diverse medier, og så lige i dette tilfælde har det været lidt tilfældighed og ihærdighed. Jeg er heldigvis skruet sådan sammen, at et "nej" ikke er et nederlag, men bare en mulighed for at søge nye veje. Og viljen til at ville lykkes evner jeg nok også. Tålmodighed, ærlighed og troværdighed kendetegner mig også, så folk får tillid til mig, og gider lytte til mig. Så hamrende god til mit PR arbejde vil jeg ikke just prale med, men nærmere de andre ting jeg nævner, som jo bunder i det menneske jeg er! (Kan godt se jeg lige har rost mig selv, men det er vel egentlig også legalt - smil)

Jeg tror ikke der er nogen opskrift på noget, men følger man sit hjerte, lytter til andres erfaringer etc. så når man langt.

Også god vind til dig fremover.

Kh Trine

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)