Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smba selskab med med andet selskab fra udlandet som ejer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen,

Jeg har boet uden for DK i en længere årrække. Nu vender jeg snuden nord over da alt i min branche er gået i stå ,i Ungarn. Så jeg regner med at bosætte mig i Tyskland, nærmere Flensborg og drive en mindre montage/bygge virksomhed i DK (vil bruge meget af min gode arbejdskraft fra Ungarn) smat drive en online butik for bl.a. VVS artikler (Har en fin aftale med øst Europas største kæde, så vi kan virkelig sælge billigt, med eneret til DK), værktøj og diverse andre byggematerialer.

Nu er det så at jeg får brug for et selskab i DK. Har kigget på en Smba løsning da den virker fin til formålet og er rimelig billig at sætte sammen. MEN jeg ønsker ikke en partner i biksen (har brændt mine finger på den slags før) Derfor er mit spørgsmål: Kan man eje et Smba selskab sammen med et udenlandsk selskab (mit eget selskab i Ungarn)???? Selskabet i Ungarn svare til et Dansk Aps udover at man kan eje selskabet personligt, hvis man sætter det rigtigt op.

Jeg ser meget frem til at få nogle super svar. Glædelig jul og godt nytår alle sammen!!

Mvh

Kaysen

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det kan jeg - i fald du har ret i det du skriver om det ungarske aps - ikke se, hvorfor du ikke skulle kunne... Men hvorfor ikke blot filialregistrere det ungarske selskab i dk??

Tal med styrelsen om det sidste...  3330 7700 - dit spørgsmål er - hvordan filialregistrerer jeg mit ungarske selskab i DK..

Godt nytår..

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det gode råd, Vil lige tykke lidt på den mulighed.

 

Godt nytår

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)