Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor går man hen?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:
Grunden til at jeg anbefalede og gå til Diana lys er at jeg har en kontakt der, jeg kan dog ikke lige huske navnet. Men jeg vil da viderebringe din gode iagttagelse og spørge om de ikke skal have en sådan webshop - det kan selvfølgelig være strategisk - men det skader jo ikke og spørge dem ;)

Tja. De kan jo lave følgende kravspec:

  • Det behøver ikke være pænere end nu men ellers accepteres et pænt standard shop-design
  • Diana-lys opretter selv alle varer + priser + billeder men skal have instruktion i dette.
  • Diana-lys skal have samme kategorier som pt. til produkterne

Efterfølgende kan de altid indhente en pris på at gøre design pænere m.m. Jeg mener virkelig det er noget der kan gøres på relativt ganske kort tid. Det kan umuligt været sjovt at opdatere i Frontpage. Find nogle gode folk eller send mig en pm.

 

 

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luxvita

Her i lokalområdet har vi en lysforretning med egen produktion. Jeg aner ikke om de er bedst til store eller små oplag, eller om de kan klare Jeres opgave, men jeg har handlet hos dem selv privat og ved at deres produkter holder 110% - kvalitetsmæssigt!!

http://www.lisettelys.dk/

De har eksisteret i en hel del år, og her på Sydsjælland er de ganske populære så vidt vides.

Al mulig held og lykke med projektet herfra.

 

PS: Mht. kun at have en webshop til salg af ét produkt, er det måske en anelse overkill. Men hvad hindrer Jer i at tage yderligere f.eks. 6-7 relevante produkter til gravide ind udover dét, og lave en ekstremt afgrænset nicheforretning baseret på unikke specielle produkter til gravide? Dertil kan I jo uden problemer supplere med salg engros til "baby/gravide" webshops og detailforretninger.

PPS: Når I forhåbentlig får så mange ordrer på lys og andre produkter at I ikke kan overskue selv at håndtere lager/pakning og forsendelse mere, så kan vi hjælpe Jer ;-)

 

Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en lille update:

Vi kontaktede Diana lys, som syntes at det var en rigtig fin ide vi havde. De var interesseret i at høre, om vi ville sælge vores ide eller have royalty på hver lys. Vi hældte mest til den sidste mulighed, hvilket jeg skrev tilbage, og siden har jeg ikke hørt en lyd fra dem!! Syns måske nok, at de i det mindste lige kunne skrive tilbage, at de så ikke var interesseret alligevel...

Men nu har vi så haft kontakt med et andet lysstøberi, og går nu og venter på to prøver, som vi så vil tage med rundt til forskellige firmaer. De skulle komme i denne uge..

Det var lige lidt nyt herfra, og endnu engang tak for svarene... :-)

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da ikke se noget forkert i at få lavet en web-shop med kun ét produkt. Måske at prisen bliver for høj? Ellers må bedste bud jo være at komme rundt til forhandlere og 'sælge' jeres produkt, men I er selvfølgelig nødt til at have nogle lys med at vise frem.

Gravide er jo ekstra følsomme over for mange ting, så derfor vil det nok være en god idé at vælge kvalitetslys. Så er der selvfølgelig lige det med prisen...

Fra Malmö
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det lyder da som en spændende idé:-) Jeg har en webshop i Sverige og Danmark, hvor jeg bl.a. sælger smarte ting til gravide og ammende mødre.

Jeg er da helt klart interesseret i sælge jeres produkt, når I er nået på langt.

Bedste hilsner fra Mette

www.MammaShop.se

Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Det lyder rigtig godt.. Vi vil helt sikkert kontakte dig så, når vi har lyset færdigt.. :-) Har set din webshop, og det er lige noget for os... :-)

Mange hilsner fra

Berit og Niels

 

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)