Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig PHP programmør fra Vejle området

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal bruge en programmør med stor ekspertise i PHP programmering.
Der skal bygges videre på et eksisterende site.

Der kan blive tale om en lille andel i ejerskab eller løn efter aftale.

Det optimale vil være en programmør fra Vejle området, da der forventes en nærmest daglig dialog. Hjemmesiden skal optimeres i samarbejde med nogle af landets mest succesfulde iværksættere. Nærmere info om projektet ved kontakt.

Håber at høre fra nogle af Jer,

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en række programmører med stor PHP kenskab, så kontakt os endelig med detaljer om projektet på info@aconiac.com

Det skal dog siges vi ikke laver opgaver hvor betalingen er medejerskab, men udelukkende til vore standardtakster eller et fast tilbud - disse takster burde dog være overkommelige for de fleste virksomheder.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Nu bor jeg godt nok ikke i Vejle, men jeg er vant til at arbejde med kunder over hele landet, så jeg er næsten sikker på det vil blive et rigtig godt samarbejde alligevel.

Prøv at tage kontakt til mig, og fortæl mig lidt mere om hvad det er du skal have lavet, så kan det være jeg kan give dig et godt tilbud - eller indgå som partner!

Kontakt mig lige her Smile

Tilmeldt 16. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine klassekammerater arbejder som freelance php-programmør, og driver sammen med to af sine venner en lille virksomhed.

Han både bor og går i skole i Vejle, så skriv endelig hvis det har interesse, så kan jeg høre ham om han har tid.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du gerne, tak

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)