Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. google adwords

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

 

Hvordan ændrer jeg internetadressen på en af mine adwords-kampagner? Jeg har skiftet domænenavn og vil gerne have at adwords-klik kommer ind på den nye adresse - jeg kan dog ikke finde mulighed for at skifte adresse nogen steder.

 

VH Jørgen Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

I Adwords skal du ind under den enkelte kampagne. Her skal du ind under den enkelte annoncegruppe. Så er du på det skærmbillede hvor du foroven til højre har 4 faneblade: Oversigt, søgeord, placeringer og annocevarianter. Du skal vælge "annoncevarianter".

På det næste skærmbillede kan du se din annoncetekst til venstre. Til højre herfor i kolonnen "handlinger" skal du trykke på "rediger".

Herfra kan du ændre website under: "Webadressens destination"  

God fornøjelse

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon T:

Hej Jørgen

I Adwords skal du ind under den enkelte kampagne. Her skal du ind under den enkelte annoncegruppe. Så er du på det skærmbillede hvor du foroven til højre har 4 faneblade: Oversigt, søgeord, placeringer og annocevarianter. Du skal vælge "annoncevarianter".

På det næste skærmbillede kan du se din annoncetekst til venstre. Til højre herfor i kolonnen "handlinger" skal du trykke på "rediger".

Herfra kan du ændre website under: "Webadressens destination"  

God fornøjelse

Hej Simon.

Tak skal du have !

Du er en guttermand :-)

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)