Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min udlejer vil smide mig ud pga at mine 2 virksomheder er registreret hjemme ved mig selv!! hjælp!!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Hvis du er almindelig lejer, ville jeg tage kontakt til LLO.

Det koster godt nok 1000 kroner for medlemsskab, men så er du sikret advokatbistand og udlejeren kan ikke sådan bare slippe afsted med chikane, sådan ser det ud sådan som du pt. nævner det.

I sager vedrørende erhvervslejemål kan du få mere information og hjælp via denne side: http://erhvervslejeren.dk/
Medlemskabet koster blot kr. 500,-  p.a. 

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med fremlejekontrakten kan være et trick. Hvis han er så emsig, må du med en vis sandsynlighed, slet ikke fremleje. Hvis du genererer en fremlejekontrakt, har han således et bevis på at du har fremlejet og kan kyle dig ud.

Tilmeldt 6. Jun 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "God karma"

Hvordan med status på denne historie ?

· domismik

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har indsendt kopier af de indsendte omregistrerede papirer hvor jeg viser at firmaerne har skiftet addresse og undskyldt hvis jeg har gjort noget forkert.

venter stadig på et svar fra dem af.

havde også lidt på fornemmelsen at det med fremlejekontrakterne var et trick, så nævnte at der ikke var eller havde været tale om fremleje, men kun post addresser.

nu må jeg bare vente og se hva der sker...

men super mange gange tak for de mange gode råd :D

 

Tilmeldt 6. Jun 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt så :-)

Hvis du iøvrigt betaler din husleje, og opfører dig rimelig normalt, tror jeg ikke at han kan gøre dig mere.

· domismik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en ret interessant problemstilling, som vi bør komme til bunds i, da den er generel for mange.

Som udgangspunkt og grundet almindelig fornuft:

Udlejer kan næppe forbyde dig at modtage mail til xxxxxxxxxx C/O "dig selv".

Udlejer kan næppe heller forbyde dig at indrette kontor i hjemmet.

Har du sat skilte uden for på døren?

Hvilke virksomhedsformer har dine 2 virksomheder.

Har udlejer de fakto truet dig?

Som udgangspunkt kan du eventuelt verbalt svare, at det er postadresser for virksomheder, som du ejer. 

Du kan også spørge udlejer om, hvad han har af relevante indsigelser mod, at du modtager post på den pågældende adresse.

Udlejer har ingen krav om indsigt i hvilke virksomheder du ejer og driver og hvordan du driver dem eller noget som helst andet end hvad som er relevant for lejekontrakten.

Der findes sikkert en Lejernes LO, som formentlig vil kunne give yderligere oplysninger om noget sådant.

Det er normalt svært at opsige en lejekontrakt og din udlejers adfærd virker umiddelbart som værende på et noget løst grundlag.

 

Fra København K
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid få en professionel postadresse, f.eks. hos os:

DitFirmaNavn
Skindergade 15
1159 København K

Man kan bestille online:
www.skindergade15.dk

Lige nu er der tilbud: Kun 299,- kr. pr. md. og resten af juli gratis.

 

http://www.skindergade15.dk 
Mødelokaler & postservice - kun 299,- pr. md.

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i huslejenævnet, de vil kunne give dig et korrekt svar på din forespørgsel, men er der ikke indført noget i din lejekontrakt om, at der ikke må forefindes erhverv på adressen, så kan udlejer ikke gøre noget i forhold til dette.

Lad dig ikke skræmme, det er ALTID udlejer, der står ringest stillet i sådanne situationer!

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

dennis det et gammelt indlæg... men det ville være dejligt med en opdate på dette,

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)