Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop systemer?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Du har ret. Ved Golden Planet køres løsningen fra deres server. Hvis valget falder på dem, er prisen derfor et farvel til jeres egen server. Dette står for min egen regning, så giv eventuelt Golden Planet et kald på mandag - så er jeg sikker på at de beredvilligt svarer på eventuelle spørgsmål.

Når shoppen bestilles får du de nødvendige koder til FTP, hvor du kan redigere koden - herunder CSS filen. Der kræves blot at du gør GP opmærksom på at koden skal være åben - dette kan du gøre fra administrationen.

Hvis du skriver til GP er jeg sikker på at de vil sende dig de nødvendige koder til demo-shoppen, så du kan får adgang til stylesheet samt øvrig source.

Ved selve løsningen synes jeg især du skal lægge mærke til variantstyringen.

Held og lykke

Thomas

E-købmand af guds nåde

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tak for alle jeres svar! Det er f***** fedt at der er nogen der gider hjælpe "it-newbies" som mig igennem junglen!

Har også fundet ud af at man kan købe færdiglavede templates til sit oscomemerce system. Har bla. fundet templatemonster.com .. Inden jeg kigger videre på dem - er der nogen der kan specificere hvad man får når man køber en template? Er det kun farve-designet osv. Eller får man også alle knapperne, den måde bannerne står på ifht. hinanden osv.? For hvis man får tilstrækkelig i disse pakker, vil det sandsynligvis godt kunne betale sig at "opgradere" vores nuværende osc system alligevel..

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth!

Selv tak og tillykke med, at du har fundet af noget, som du har brug for.

Jeg mener dog, at e-handel er en af de meste seriøse på nettet og at du derfor ikke skal være i (selve 0.0000001%) tvilv om noget som helst ved dit valg. Ellers stoler kunder ikke på dig/din butik.

Hvis/når du har brug for mit tilbud er du stadig meget velkommen til det.

God jul.

Chuuuuu

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth R.J.:

Endnu engang tak for alle jeres svar! Det er f***** fedt at der er nogen der gider hjælpe "it-newbies" som mig igennem junglen!

Har også fundet ud af at man kan købe færdiglavede templates til sit oscomemerce system. Har bla. fundet templatemonster.com .. Inden jeg kigger videre på dem - er der nogen der kan specificere hvad man får når man køber en template? Er det kun farve-designet osv. Eller får man også alle knapperne, den måde bannerne står på ifht. hinanden osv.? For hvis man får tilstrækkelig i disse pakker, vil det sandsynligvis godt kunne betale sig at "opgradere" vores nuværende osc system alligevel..

Hvis du køber en template hos TemplateMonster, så er det alt du får med (grafik, placering m.m.).

 

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Vær dog opmærksom på, at køber du en template, så kan den ikke uden videre lægges ned over eksempelvis shoppen fra Golden Planet. Om det er tilfældet med din nuværende shop skal jeg lade være usagt - det bør dog undersøges på forhånd.

Venlige julehilsener

Thomas

E-købmand af guds nåde

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter snak med min Programmør, så tror jeg vi har fundet løsningen i form af at købe et template - smide koden væk, og så bruge grafikken fra templaten til at opbygge en ny side. Vil på den måde kun skulle have grafikeren ind over forsidebannerne (og hvor jeg ellers måtte ønske bannere)... :)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt sikkert en god og billig løsning. Der findes masser af flotte templates som ikke koster alverden, og med lidt skrædersyede grafiske elementer, kan det tage sig rigtig flot ud. Held og lykke med det.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)