Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange slår cookies fra?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg overvejer at tilmelde mig et affiliateprogram men har et spørgsmål som jeg håber nogen kan hjælpe med.

I deres terms and conditions skriver de at de ikke kan registrere salg lavet /lead fra min side hvis brugeren har slået cookies fra i sin browser......Men er der nogen der ved hvor mange der ca gør det af den samlede bruger masse-?


Har googlet en del men kan ikke rigtig finde noget så hvis nogen har nogen erfaringer må i meget gerne skrive:-)

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så find et andet afiliate netværk ... dem der aner tydeligvis ikke hvad de laver :)

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være en ubetydelig lille del af brugerne, der har slået cookies fra.

Det er reelt nok, hvis de ikke kan registrere salget, når brugeren ikke har aktiveret cookies. Det kræver temmelig store og upraktiske tiltag på et site, hvis man skal holde styr på, hvor en bruger kom fra, mens han render rundt på sitet, hvis han ikke har cookies aktiveret. Ofte er der også en frist, således at hvis brugeren køber noget inden for et vist antal dage, så husker systemet, at han kom fra din side. Det kan kun lade sig gøre med en cookie.

Hvis jeg var dig ville jeg ikke bekymre mig om det problem!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Patrick siger - Det er en ubetydelig lille del af befolkningen der har slået cookies fra! Sandsynligvis lige så mange som har slået JavaScript fra.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)