Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portal bygget op omkring webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg blogger om brandsikring her www.firesafetyblog.com/dk dette kunne jeg godt tænke mig at få integreret i min webshopwww.sikkerhedseksperten.dk MEN i stedet for det bare bliver en blog i shoppen, kunne jeg godt tænke mig nogle eksempler på portaler der er bygget op omkring en webshop.

Tænker lidt med oprettelse af konto, artikler, bloggen, måske debat og meget andet.

Fra Århus
Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

-- Krellers.dk --

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Erfaringsmæssigt ved jeg at mine kunder deles i 2 grupper (mange flere men især disse 2), den ene og største gruppe, skal bruge et produkt og skal bruge det her og nu. De ved hvad de skal bruge og er som sådan ligeglad med alt andet.

Den anden og mindre gruppe er interesseret i sikkerhed og vil gerne læse artikler og indhente viden før de køber.

Jeg har egentlig besluttet mig for at min blog skal ind i shoppen og ligge, jeg er oerbevist om at det er det bedste i længden. Jeg har egentlig fundet et godt eksempel her www.gomotion.dk hvor det er langt mere end "bare" en webshop.

Vigtigst er det dog, at den største gruppe hurtigt kan gå direkte til deres handel.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eksempel du har fundet er dog også bare 2 forskellige websites.

Reelt set burde du nok have fået lavet din shop i et CMS frem for et rent webshop system og det var måske værd at overveje om du skulle bevæge dig over imod et cms med integreret webshop istedet for hvis du ønsker at integrere mere content ind i din shop.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er netop min tanke.

Jeg har omkring 40 artikler og selvom mit artikel system i shoppen sagtens kan klare det, jaså vil jeg ikke få god nok udnyttelse af disse artikler.

Nu er det en helt ny shop og mine tanker ligger måske et stykke ude i fremtiden, men hvad vil du foreslå?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen den ligger jo lige til højrerbenet ;)

Der er kun en mulighed der matcher overbevisende og det er Joomla + Virtuemart.

Jeg har et nyt projekt på beding som nok matcher det du skal bruge - men hvis du sender en email på email@redweb.dk så kan det være vi kan finde ud af noget.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)