Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny portal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har fået lavet en ny net portal hos en polsk virksomhed og det ville glæde mig hvis der blev kigget på den med andre øjne, det har været en drøj omgang og føler at jeg efterhånden har stiret mig blind på den, så det ville være rart hvis nogle af jer ville tage et kig på den og vurdere om den er nem at overskue.

Det skal lige siges at jeg selv bor i Polen og derfor har jeg selvfølgelig en polsk designer

Håber at få nogle kommentarer fra Jer

www.euro-connectors.eu

Med venlig hilsen

Henning Clausen

 

 

 

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvad er portalens formål?

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning,

En af de første ting der slår mig er, at siden starter med at blive vist på Polsk. Med mindre at du primært satser på det polske marked, så ville jeg ændre den til at starte op i et andet sprog (det som flertallet af dit primære marked benytter).

Dernæst så synes jeg at siden virker ufattelig langsom. Det bør du også få kigget på. Langsomme sider er en kundedræber.

Slutteligt så mener jeg, at du bør fjerne alt det "blinke blinke". Der er ingen grund til at køre logo animationer og animationer på at folk kan reklamere på din side. Det suger kræft og er distraherende fra det budskab du gerne vil give.

Det var bare et hurtigt review, men håber du kan bruge det.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, siden bør starte på dansk, når man besøger den fra DK. Det er grundlæggende. Derudover, så brug noget tid på at skrive en kort og præcis tekst på forsiden, som beskriver hvad siden kan gøre for MIG. Hvorfor skal JEG blive her?

Jeg mangler at blive fanget, og bliver også forvirret af alt det, som flyver rundt på siden. Det er lidt forvirrende.

Fin side, som mangler noget finish og nogle salgsargumenter. Derefter kan den sagtens blive til noget.

Mvh Morten.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover det der er blevet sagt, så bliver søgeresultater vist på polsk selvom jeg har valgt dansk sprog =(

Held og lykke

Mette

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ HENNING

I mangler en grundlæggende velkomst på forsiden; hvem er I / hvad laver I/ hvem henvender I jer til??

 Der er noget mærkeligt ved det danske sprog. Er teksten først skrevet på polsk og så oversat til dansk?? (Privacy Politics er f.eks. blevet til "Politik for privatlivets fred" hvilket lyder lidt underligt) Sig til hvis I mangler assistance

Enig, der behøver ikke at være så meget bevægelse på siden.

Mvh

Caroline

 

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)