Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er et pakkefirma en god ide

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Baldersø:

Vi modtager blot en webshops varer istedet for at de bestiller dem til lager hos dem selv, håndterer dagligt pakning og forsendelse af deres ordrer direkte til deres slutkunder. En forlænget arm og en kæmpe aflastning i det daglige arbejde at drive en webshop, stor som lille.

Det kan derfor også være meget dyrt for små netshops, netop at skulle opretholde et stort lager hos jer og at det ville blive en væsentlig fordyrelse af transportudgiften til lageret, hvis der er meget langsom gennemtræk i netshoppen i perioder.

Men alt er relativt og alt kan indkalkuleres i en handel, men så forsvinder fidusen netop med billigere forsendelse som helhed.

Ikke at det er negativt, for mange lagerhoteller er det en god forretning at få fat i de rigtige størrelser af netshops og så konkurrere med de eksisterende lagerhoteller der selv afhenter og bringer videre..

Det allerbedste og billigste til tider ville være direkte fra en producent, men det gider de fleste ikke, for det er en omstændelig tur en pakke skal igennem før en forsendelse og ville reducere varenumrene i antal.

mvh

 

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har selv en webshop. og når vi betaler hos vores levenrandør betaler vi også for fragt fra levenrandør til os. vi har så en fragt pris på 50kr+moms. og vi har en rigtig god aftale med DPD Så det med at man skal være stor kunde for at få en god pris, er det ret opspin. både ved DPD og GLS kan man få en god pris hvis man tager fat i den vognmand der køre i ens område. For det er små selvstændige vognmænd der køre for både DPD og GLS. de har fået med i deres kontrakter at de kan få forsendelser med til en bedre pris end stor kunderne.

hvor vi kan skrive det med 200% sikkerhed er fordi min mand selv har kørt både for DHL,GLS og DPD. og der får man disse aftaler. når man indgår vognmands aftaletr med de overstående firmaer.

Men vil gerne høre Mads! hvis vi begynder at bruge jer kan man så få pakket i sin egen embalage?.

For det var en af de ting vi ville tilbyde.

Vi har midlertidigt opgivet denne ide med et pakke firma da Min mand har fået en bedre ide, vi kan bruge vores lagerbygninger til.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes helt sikkert at det er en god idé. Er selv interesseret i at bruge den

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en fantastisk idé. Vil også selv bruge den engang :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther

Nu er denne løsning jo ikke et udtryk for at få bedre pakkepriser men blot en løsning til alt håndtering af varer for f.eks en webshop. Jeg tror med dine udtalelser ganske enkelt ik du forstår konceptet selvom det er enkelt.

Det her er jo et ganske almindeligt eksempel på at udliceterer en arbejdsopgave for en webshop... Alt lager og forsendelse varetager et andet firma og webshopejeren og de ansatte kan derfor have fokus 100% på det de er gode til nemlig at drive webshop.


Desier

Jeg ved ideen er ok og den vil blive meget brugt i fremtiden men jeg tror næppe du får succes med den hvis selve lageret ligger i DK. Pakke omkostningerne er ganske enkelt alt for høje i forhold til f.eks Tyskland. Et lager i Flensburg ville kunne tilbyde samme fragtpriser dog vil deres pakke udgifter være 50-75% lavere end jeres. Så kig mod syd hvis du endelig agter at føre ideen ud i livet.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

nu har jeg lige læst lidt af jeres blog... kan tilbyde samarbejde fra lager i Flensburg... vi har samarbejdsaftale med forskellige partnere indenfor transport og har samtidig mulighed for at tilbyde lagerhotel... vi er åbne for en dialog...

send en mail på info@scandi-euro.com

Scandi-Euro GmbH

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)