Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webstatistik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan anbefalde et godt program/værktøj til webstatistik.

Jeg bruger google analyties og selvfølgelig statistik fra shopmodul, men har overvejet livewebstats, crazy egg og håber at der er nogle der vil dele deres erfaringer med mig Smile

Jeg vil gerne vide lidt om hvilken fordel den ene har frem for den anden o.s.v.

Jeg håber på at høre fra jer!

 

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

kan helt klart anbefale http://pmetrics.performancing.com/
det er meget overskueligt

www.keeh.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du allerede nu bruger Analytics, kan jeg ikke anbefale Livewebstats. Det får du ikke meget mere ud af. Jeg vil dog anbefale dig nærmere at kigge på Statcounter.com, der giver dig mulighed for at tracke hver enkelt besøgendes færden - det kan være ganske nyttigt.

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Webstatistik er et meget løst spørgsmål efterhånden. Lidt ligesom at sige at du er sulten, hvad skal du spise? Og det er sådan set ret positivt, for det skyldes at de mange tools der efterhånden er til rådighed bliver mere og mere differentierede. Derfor, allervigtigst: Hvad ønsker du at få ud af et webstatistik program udover Google Analytics?

CrazyEgg er super godt til at se hvordan brugerne bruger de enkelte sider og hvad der fungerer og ikke fungerer. I samme åndedrag kan også nævnes ClickDensity og Clicktale. Læs meget mere om clicktale på mit blogindlæg i dag

Ønsker du mere realtime tracking kan Woopra anbefales, eller måske GoingUp! (som jeg dog endnu ikke har fået testet færdigt).

Du kan læse meget mere på min blog www.webanalytiker.dk/blog, hvor der tilmed i sidste uge (og stadig i denne) er temauge om gratis webanalyse værktøjer :-)

HIlsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina.

Ofte følger der et udmærket værktøj med dit webhotel.

Et af dem er webalizer

Men skal du have en mere uddybbende statistik kan Google Analytics også bruges, men igen når man ikke kender dit behov er det svært at hjælpe

mvh

Mogens

http://www.easywebhost.dk/

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres tilbagemeldinger.

Jeg vil lige prøve at kikke nærmere dem.

Hvad jeg ønsker udover analyties har jeg faktisk ikke tænkt så meget over, men kunne måske godt tænke mig at få flere informationer om besøgende, følge dem rundt på siden, om der er nogle online m.m.

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Med de få elementer du nævner, så synes jeg klart at Woopra (Woopra.com) lyder spændende for dig. Der kan du følge den enkelte brugers tur rundt på sitet. Du kan tilmed starte en chat med brugeren, mens han er på dit site. Du kan hele tiden se hvor mange der er på sitet. Jeg har skrevet lidt mere om Woopra her .

Og uden af fornærme nogen, så er det altså ikke overbevisende hvad udbyderne leverer af tracking. Det kan godt være det er blevet mere avanceret på det sidste, men er der fx mulighed for at se hvor mange sidevisninger brugerne der kom ind via et specifikt søgeord via Adwords? Eller præcis hvad omsætning en trafikkampagne har genereret?

 

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder på mig som om, du har nok i Google Analytics. Medmindre du har forfærdeligt meget tid til at sætte dig ind i hvert enkelt, så tror jeg, at du vil få mere ud af at sætte dig ordentligt ind i GA end at køre på 2-3 forskellige webstat programmer.

GA er faktisk kendetegnende ved, at det er ret nemt tilgængeligt + visuelt og er til den mere ikke-tekniske bruger.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)