Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis mig den virkelige verden!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Julie!

Det lyder næsten som en joke, når du bekymret skriver om, hvilken virksomhed der kunne være interesseret i dine kreative evner. - Evner som dine er jo netop det, som er i højeste kurs idag! Virksomheder vil have kreative mennesker, der kan tænke selvstændigt og i nye baner.

Jeg tror, du hurtigt vil opdage, at dine kvalifikationer er yderst efterspurgte og vil sætte dig i høj kurs blandt rigtig mange innovative virksomheder!!

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes da ikke mit indlæg handlede om, "hvilken virksomhed, der kunne være interesseret i mine kreative evner". Eller måske misforstod jeg dit indlæg? :) 

Hensigten med mit indlæg var bare, at fristen var udløbet. Men selvom der er afholdt samtaler for to uger siden burde Studinen søge alligevel? Smile

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha Big Smile

Undskyld Julie! Jeg troede, det var dig, der var trådstarter! Det var hende, min besked var rettet til, sorry!

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

No worries Big Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Julie B.:

Hensigten med mit indlæg var bare, at fristen var udløbet. Men selvom der er afholdt samtaler for to uger siden burde Studinen søge alligevel? Smile

Selvfølgelig burde hun da det? Enhver kan da se at hun er den bedste til opgaven? At kunden så har haft for travlt til at opdage hende i første omgang kan da alt andet lige ikke være hendes problem, så må de jo nosse sig sammen og rette deres fejl. De skal nok se kvaliteterne, spørgsmålet er så om de også reagerer på dem ;)

 

 

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tænkt mig at gøre forsøget! Og er altså glad for jeres optimisme omkring mine muligheder for et kreativt job! sad og zappede jobannoncer, og begyndte at blive bekymret for, at jeg bare måske stræber efter et job, der ikke rigtig findes så mange af. så det er rart at høre, at det er muligt at finde et kreativt job, for det er jo uden tvivl mere motiverende at arbejde, når man brænder for det man laver!

Tak alle sammen!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager, at jeg har viderebragt en forældet nyhed.
Jeg snublede over annoncen i en - åbenbart gammel - avis hos mine forældre i går.
Da jeg så den annonce, tænkte jeg:
"Jeg aner ikke et klap om brydning - det må s'gu være et fedt job med nye impulser."
Men da jeg ikke er jobsøgende, gjorde jeg naturligvis ikke mere ved det.

Min pointe var egentlig heller ikke, at studiene skulle droppe sine studier og kaste sig over et tilfældigt, spændende projekt.
Min pointe var, at de fede jobs findes, og at der også nok skal være ét til studinen, når hun ikke længere blot er halvstuderet.

Hun bad om at få den virkelige verden at se, og jeg viste hende den.

mvh Hans

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)