Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider i hjælpe os med vores hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det drejer sig om vores nye hjemmeside, hvor vi mangler lidt ekspertindblanding.

 

Det vi mangler, er henvisninger/links på vores hjemmeside, til virksomheder.

 

Virksomheder der kan byde på råd, løsninger eller produkter omhandlende:

 

Praktiske spørgsmål og problemer.

Det kan være alt fra håndværk til bilen, og til alt muligt andet der har med hjemmet eller noget teknisk at gøre. Men det kan også være hjælp til jobansøgninger, råd og vejledning omkring forskellige brancher med mere.

 

Personlige spørgsmål og problemer:

Det kan være alt fra netdating, kærlighed, forhold i det hele taget, husdyr, personlig udvikling og andre communities. Men også økonomiske spørgsmål, skat, bogholderi, budget, oprettelse af firmaer, besparelser og billige eller gode webshops

 

eller

 

Computer/internet relaterede spørgsmål og problemer:

Det kan være alt fra spørgsmål om software og hardware m.m. Herunder oprettelse af hjemmesider, grafisk design osv.


Det vi gør, er at sætte jeres link ind i vores katalog over "bedste løsninger" til forskellige problemstillinger og spørgsmål. Det er helt ud gratis og uden besvær.

 

Det i skal gøre hvis i vil hjælpe, er sådan bare at lade vores besøgende, blive til jeres besøgende, og være til rådighed for de brugere der har problemer i de kategorier vi viser på vores hjemmeside.

 

Hvis i er interesserede, så skriv det link i vil have vist på vores hjemmeside, og en beskrivelse på maks. 25-30 ord om jeres firma. Objektivt og forklarende. Der er ikke plads til mere.

Hvis i er for generte til at skrive det her, kan vi også fanges på info@losningnu.dk, hvor i bare kan sende de 25-30 ord. :)

 

Vi fører indenfor 2-3 dage jeres link ind på Løsningnu.dk under de relevante kategorier.

 

Tak til jer der gider at hjælpe nye iværksættere 

Mvh Jonas

 

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal forestille jer at vi sætter en knap ind under på praktiske personlige og computer, hvor der står HER FINDES DEN BEDSTE LØSNING OGSÅ.

Når man så klikker på den knap, bliver man ført til en side med jeres link stående på, med en lille beskrivelse under.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Der er no strings attached? Det er ikke noget med at man bliver opkrævet en betaling senere? Og man bliver ikke straffet af Google ved at være med på en sådan link portal?

 

Venlig hilsen Jesper NIssen

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Nej der "no strings attached" .. Jo altså, det kræver at jeres side er relevant i forhold til de emner der ellers bliver behandlet på siden.

Men nej der er ingen betaling opkrævet, betaling er slet ikke et emne.

 

Det er mere fordi at vi har en del besøgende der bare kigger på os, men ikke skriver. Derfor går de fra vores side uden at have opnået noget som helst.

Men hvis der så er kvalificerede hjemmesider de render ind i på vores hjemmeside (jeres link), og de går ind på jer, og i giver dem et godt produkt eller god råd og vejledning, vil deres tid på vores side ikke være spildt, og så er de ikke gået væk fra vores side med en dårlig oplevelse.

 

Kan ikke se hvorfor du skulle blive straffet af google, ellers har ingen jo lov til at linke til andre virksomheder med samme virke som dem selv.

Og det kræver ikke noget backlink, altså du skal ikke smide vores link ind på din side, så vi udveklser jo ikke meningsløst links på samme måde som de fleste linkportaler.

 

(Amino er jo sådan set også et link katalog, om man vil det eller ej), det kører jo ret godt for dem :)

 

Men kunne da godt tænke mig en ekspert ind over her, der lige kan redegøre for det med mere viden end jeg ? Smile

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det er selvfølgelig beklageligt hvis det fungerer på den måde.

Men se lige på http://www.bilgalleri.dk/html/links.asp?categoriID=2

Det er jo sådan set det samme som dem, det vi gør. Bare med andre kategorier

De har 1000vis af besøgende, og ligger på side et i toppen hvis man søger "biler billeder" eller andet der har med biler at gøre..

Google har intet problem med dem..

 

Men hvis du er usikker så lad være, vil nødigt have at det skal være negativt for nogen at være synlige hos os.

 

Men tror nu ikke du er i fare (:

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg tror nu heller ikke jeg er i fare, men man ved jo aldrig hvad Google straffer. :-) Jeg er ikke nogen ekspert i SEO, så jeg spørger bare. Men jeg synes da jeres hjemmeside er flot, og vil da gerne ligge der. Skal jeg skrive jer en mail?

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej løsningnu.dk jeg kan godt hjælpe jer/dig med computer løsninger prøv evt. at læse her

http://spywarefri.dk/link_til_os.html

disse folk ved virkelig hvad de snakker om ang. computer problemer spyware/virus relaterede.

og et andet forum er experten.dk der også bare er superb.

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak delinda, jeg vil lige se lidt på spywarefri.dk, og skrive til dem.

Det er ikke meningen at vi bare vil smide alle mulige links ind vi selv finder. Virksomhederne skal selv have mulighed for at formulere sig, og selv have valgt at de vil hjælpe os, og vores besøgende :)

 

Men tak. 

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nissen:
Nej jeg tror nu heller ikke jeg er i fare, men man ved jo aldrig hvad Google straffer. :-) Jeg er ikke nogen ekspert i SEO, så jeg spørger bare. Men jeg synes da jeres hjemmeside er flot, og vil da gerne ligge der. Skal jeg skrive jer en mail?

 

Ja gør det :)

Vi er i fuld gang med at sætte siderne op.

Så du kommer på inden for 2-3 dage.

 

Mvh Jonas

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej loesning.nu det er jeg da 100 % sikker paa at de vil...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)