Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wall sticker folie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leger med ideen om at designe wall stickers selv, men jeg har problemer med at finde et sted at bestille folien fra.

Er der nogen som kender et sted hvor man kan købe folie i større stykker uden at det skal være i ruller med 50 m

På forhånd tak

Tilmeldt 16. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja.

 

Prøv den her http://www.skilteproduktion.dk/165/ Han hedder Michael og har hjulpet mig meget :)

 

mvh

Tanja

indehaver af www.Rosen-lund.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Maja,

Vi køber mest ind i ruller, men jeg ved at et par af dem vi køber folie fra tilbyder, at man kan købe ned til 5 meter af gangen.
Hvis det er meget korte stykker som du skal bruge, så kan du købe stumper fra os hvis det skulle være aktuelt.

Du skal være velkommen til at sende mig en mail på  jesper snabelA mediamouse.dk , så sætter jeg dig gerne i forbindelse med nogle af dem.

Men nu skriver du at du selv vil designe dem - er du så klar over at det ikke blot kræver folien for at kunne lave dem? Du skal bl.a. også have noget udstyr til at skære motiverne ud på. I bund og grund kan du godt skære dem ud i hånden med en god kniv - men det tager lang tid og er praktisk talt umuligt at få motiverne til at blive ens. Endvidere skal du også bruge sådan noget som applikationsfolie til at holde styr på de forskellige elementer efter du har fjernet den overskydende folie.


/Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)