Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt og pakker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er nystartet og skal til at sende mine produkter ud til kunderne(bruger postdk). Har derfor et par spørgsmål hertil: Hvordan skal man fakturere udgifterne til emballage? Smider I det ind under i leveringsomkostninger? og hvordan skal der så tages moms af dette?

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkostninger til emballage osv. indregner jeg i prisen for varerne. Mine kunder betaler kun den forsendelse,  jeg afregner til PostDanmark. På den måde kan jeg føre porto over en udlægskonto, som er momsfri. Hvis du beregner separar pris for forsendelse/emballage skal det momses, med mindre du kan føre det over en udlægskonto.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

tit er det nemmest at medregne det i prisen, folk kan ikke lide at er kommer for mange ekstra ting på fakturaen.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvad du skal sælge. Hvis du indregner fragten i prisen, og sender portofrit, skal du være opmærksom på, at lange de fleste som handler på nettet godt kan google og sammenligne priser.

Jeg ville prøve mig lidt frem, og se hvad der passer bedst  - hvilken metode der giver dig flest kroner på bundlinien.

 

Hilsen fra Hanne

NetMama.dk

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lidt enig i at prisen skal holdes så lavt som muligt. Netop fordi mange googler prisen, og tager den billigste på prisen, først derefter kigger de på forsendelses priserne.

Vi har set at nogle shops tager et ekspeditions gebyr + forsendelses gebyr. Det var måske løsningen.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæphest: Kunden skal betale for fragten og det skal være synligt hvad kunden betaler.

Og så lige et godt råd. Hvis du ikke allerede har en erhvervsaftale med PostDK, så se at få en. Der er penge at spare.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)