Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt i Kina Vedr. Tøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger nogen der er eller har kontakter i kina som kan hjælpe mig med noget tøj. Søger nogen bestemte mærker. Ved godt kina er stort og er heller ikke sikker på det kan lade sig gøre men smid lige en pm hvis du tror du kan hjælpe. :)

 

 

Mange tak

 

Mvh
Per Jespersen

Bautik

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg kan godt hjælp dig men ikke i Kina men i Vietnam jeg har kontakte alt om tøjer og sko vis du er interres. kontakt mig

tnnmdk@yahoo.dk

 

MVH.

Tien

 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Contact Maria at maria@chinachain.dk Tel: + 45 53 24 04 33 or +45 60 48 08 92

You are welcome to visit our website on www.chinachain.dk

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok lidt tættere på. Jeg har et par tøjbutikker i Kina og køber hos en del fabrikker. Skal du have noget "North Fuce" "Nuke" eller måske "Adudas" kan jeg sikkert skaffe noget ret billigt. (Ikke at jeg gør det). Bestemte mærker betyder nødvendigvis kinesiske mærker, fordi søger du efter de mærker der ligner navnene jeg skrev, så er det din ekspres billet i fængsel og der er ikke 4000 selv om du passerer start. Wink

Mærkevarer kan til tider købes billigt her i Kina, andre er rasende dyre. I de store butikker koster f.ex. Jack&jones, Vero Moda, Only o.s.v. ca 40-50% mere end i Danmark, det er eksklusive varer i Kina.

Mange ting bliver godt nok produceret her, men det betyder ikke at det automatisk er billigt, det bestemmer dem der ejer mærket.

Kort, søger du mærkevarer, så kan du også være sikker på at 90% af hvad du får direkte fra Kina er kopier, eller det der poppulært "er faldet af lastbilen". Med andre ord, er der meget tøj der "overproduceres" på de autoriserede fabrikker. De skal lave 3200 skjorter til et firma i USA, men kommer ved et uheld til at producere 6000 stk. Kvaliteten er måske tæt på den samme, men det er ikke i nærheden af en godkendelse fra ejeren af navnet.

Så hvis jeg har et parti Levi's, Niké eller lign. så er det kun dine håndled at håndjernene smækker omkring Devil

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)