Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bør en Aps årsrapport koste?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

FT Import:

Men en tråd der godt kan være relevant for andre..

Bestemt et relevant tilbud.

Men det er jo ret beset et tilbud fra Jesper på udfærdigelse af ApS rapport m.m., som i stedet burde være postet som et nyt tilbud, eventuelt i "Jeg har et godt tilbud til dig".

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

FT Import:

Men en tråd der godt kan være relevant for andre..

Bestemt et relevant tilbud.

Men det er jo ret beset et tilbud fra Jesper på udfærdigelse af ApS rapport m.m., som i stedet burde være postet som et nyt tilbud, eventuelt i "Jeg har et godt tilbud til dig".

 

 

Det kan vi hurtigt blive enige om, men jeg havde nok gjort det samme.

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med FT Import uanset at der så findes en kategori der hedder "godt tilbud".  

Man kunne jo så passende spørge Solid Account hvad det koster uden fravalg af revision. Faktum er jo at der omkostningsmæssigt ikke er den store forskel på et regnskab der er foretaget hhv. med og uden revision, hvis man vel at mærke selv kan forestå revisionen og ikke skal have andre til det. Alle  godkendte revisorer skal under alle omstændigheder lave et såkaldt review.  Mange pengeinstitutter kræver faktisk også at der foreligger et revideret regnskab i forhold til udlån m.v. og det er også noget som eksterne samarbejdspartnere vil se på.     

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)