Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så godt som bandlyst af google

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank,

Der var ikke noget bestemt, der var galt på siden. Jeg fjernede dog samtlige links fra blogroll, enkelte adsense annoncer fra korte indlæg og de fleste links til mine SEO-kunder fra indlæggene også. Der var enkelte døde links på siden i mine helt gamle indlæg, jeg fandt frem til via programmet Xenu, som Saugstrup henviste til, hvorefter jeg fik google til at revurdere siden. Der gik så nogle dage og siden var tilbage til det normale hvad angår ranking.

Hvis der er noget jeg skal pege på, som sikkert var årsagen, så kan det være de par døde links og måske nogle irrelevante links fra forsiden (blogroll). Nu vil jeg løbende forsøge med et par indlæg ad gangen, at tilføje links igen i mine indlæg til mine SEO kunder. Jeg tvivler på at det var årsagen, men nu tager jeg et par indlæg ad gangen og ser det an.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde for nylig en lignende situation (bortset fra at jeg ikke røg ud af deres index). Jeg mistede min pagerank fra den ene dag til den anden. Grunden var dog klart at jeg benyttede et Text-Link-Ads plugin og at sælge link er jo fy-fy. Så da jeg fjernede det og bad om re-inclusion så gik der ikke lang tid inden jeg fik min pagerank tilbage.

Så selvom vi måske kan gemme os lidt mere i Danmark end de kan på engelske sites, så skal vi stadig overveje hvad vi gør.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

En måneds tid efter, ser det ud til at du er tilbage i varmen? Var det en julegave? :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)