Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aluminiums- transport/opbevaringskasse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 05:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har behov for kontakt til en der kan skaffe / sælge mig en opbevarings / transportkasse i aluminium.

Vi har fået agenturet på verdens letteste elektriske cykel. Disse cykler skal vi sælge bl.a. til bådfolk. Det vil være ideelt også at sælge en transport/opbevaringskasse til cyklen.

Jeg har haft kontakt til en par producenter i østen, der sagtens kan hjælpe, men det kræver større kvantiteter end vi er villige til at tage hjem lige pt.

Er der nogen herinde der kan hjælpe?

Hilsen Morten - aaImport

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Prøv  at kontakte Jumbo eller Zarges begge danske firmaer som forhandler / producerer alukasser.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kijo

Hvor er jeg glad for at jeg har Amino - og tusind tak til dig. Det virker umiddelbart som om at Zarges har et produkt som pakker til vores behov - og så endda til en pris der er konkurencedygtig med det volume-tilbud jeg har fået fra Østen. Hvis målene altså er præcise, men det ved jeg i morgen på kontoret.

Rigtig god søndag :)

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Find ud af om de har de kasser du skal bruge, prøve at se om ikke du kan få lidt rabat omkring 10% ellers så send mig en mail eller ring så skal jeg skaffe dem til dig, med rabat, - er forhandler af Zarges produkter i et andet selskab jeg også har.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det lyder rigtig godt.

Jeg er i jylland og fotografere hele dagen i morgen, men jeg får lige styr på de eksakte mål tirsdag og vender så tilbage.

Tusind tak :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)