Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortbetaling til amerikanske kunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står måske foran at skulle lave et site, hvor målgruppen er amerikansk. Derfor skal følgende kort kunne bruges: MasterCard, American Express, VISA, Discover, Diner Club og Visa Electron.

Hvad er den bedste og billigste løsning her, hvis jeg som dansk firma vil have disse kort og sælge i USA?

Jeg ser frem til at høre hvad I mener.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Ved ikke om du har fundet en leverandør til dette, men vi kan hjælpe dig med disse kort. Gennem en international indløsningsaftale hos PBS vil du kunne modtage alle ovenstående kort, på nær Discover kortet. Her vil jeg anbefale dig at få en PayPal løsning, der vil kunne håndtere betalinger med dette kort. Du kan komme i gang med dette via vores Pro løsning som koster DKK 599 i oprettelse og DKK 199 pr. måned i abonnement.

Skulle du have behov for yderligere informationer om dette kan du kontakte mig på mail: tp@epay.dk eller telefonnummer: 9813 9040.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare meld dig til PayPal. Så kan du modtage alle kort, og det koster ikke noget at komme i gang.

Hvis der kommer rigtig godt gang i transaktionerne, bør du nok gå over til at anden løsning, da PayPal har et relativt højt gebyr pr. transaktion (ca. 3 %)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)