Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hænger webshops og fed grafik bare ikke sammen?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er nok ved at blive en mavesur gammel mand, men jeg har fortsat ikke set nogle fede & lære netshops. OK Sneakershoppen er da ligesom fx. Esprezzo fine shops....men de er fortsat i mine øjne ganske traditionelle......og  personlig kan jeg egentlig ikke se forskel på dem og på en standardshop fra fx. Scannet......og hvorfor dælen bruger Sneakershoppen ½ forside på at liste de senest ankome modeller op med text??? Gaaaabbbbb............

 

På den anden side, kan jeg ikke bidrage med bedre eksempler.....men de kan da ikke være rigtigt?? Ved godt at brugervenlighed og funktion må gå forud for feeeeeed grafik - men kan det virkelig ikke gøres bedre - og på en helt anden måde???

Martin
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
australske crumpler har de sidste 12 måneder invaderet DK. Og de gør det på deres helt egen måde, ligesom Agent provocateur (jeg kunne bedst lide deres agent tema for et par år siden.).

 


 

www.camper.com er heller ikke ringe.

Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fik aldrig sagt tak for de mange gode eksempler,

Der er blevet hentet, brugt små ting, blevet inspireret fra et hav af sider og jeg har shoppen klar om 3 ugers tid. Så smider jeg jer lige et link så i kan se hvordan den gør sig. Håber at få lidt god feedback;-)

 

Takker  

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle jer som gav mig gode idéer

Jeg fik aldrig sagt tak for de gode henvisninger - jeg fik nogle gode input så nu fik endelig rigtig launched siden.

www.bladportal.dk

Siden er ikke helt en rigtig webshop, men opbygningen er den samme. Nu glæder jeg mig så selvfølgelig til at høre hvad i synes om den - ris og ros modtages meget gerne.

(Glemte mit tidligere brugernavn hvor jeg gik under navnet Mou, nu har jeg måtte oprette et nyt:-))

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mouritz


Som den første, der giver dig tilbagemelding, har jeg følgende kommentarer.

Design: FLOT. Farverne toner ud i hinanden og du kører med en stil, som passer sammen.


Indhold: Elendig.
Hvorfor?

Du giver brugerne ALT for mange valgmuligheder hele tiden. At vise så mange valgmuligheder og så oven i købet GENTAGE alt det du gør, når man bladrer rundt på hjemmesiden (Nyheder, nyhedsbrev mm.) efterlader mig rundtosset og jeg vælger IKKE at gøre noget som helst. I den virkelige verden svarer det til, at der er 20 mennesker, der alle råber efter min opmærksomhed. Man bruger energi på at UDELUKKE nogle af dine mange gentagelser og har kun lyst til een ting... at komme væk.

Du er desværre ikke alene om det. Det er desværre en fejl, som rigtig mange begår.

Jeg vil vurdere, at du vil få MEGET større success, hvis du blot fik styr på dette eneste punkt.
(Jeg snakker om flere hundrede procent i forhold til, hvis du ikke gør noget ved det)

 

Personligt bliver jeg meget irriteret over, at man kan vinde noget ved at gøre noget som helst på en hjemmeside, så den lille pop-op duer ikke til mig. Jeg TROR simpelt hen ikke på, at jeg skulle vinde noget. Hvorfor skulle jeg bruge min kostbare tid på det? Derved de-generer du dine muligheder for at få sådan een som mig til at tilmelde mig nyhedsbrevet. Jeg føler mig allerede lokket i en fælde.

Hvis du i stedet LOVEDE mig at gøre noget bestemt... SÅ kunne jeg forholde mig til det.

 

Når man klikker på Læs online... så popper nyhedsbrev tilbudet op.... Det forstår jeg ikke?

Ved godt, at jeg har været lidt hård i kritikken.... men håber, at du ser det som en hjælp
Har arbejdet med brugervenlighed i snart 10 år... men derfor kan jeg da godt tage helt fejl.

Hvad siger I andre? Er I enige eller uenige med mig?

 

Venlig hilsen,

Christian


Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-11-2006 08:48:13
Forfatter: WebAssistance
Hej Mouritz


Som den første, der giver dig tilbagemelding, har jeg følgende kommentarer.

Design: FLOT. Farverne toner ud i hinanden og du kører med en stil, som passer sammen.


Indhold: Elendig.
Hvorfor?

Du giver brugerne ALT for mange valgmuligheder hele tiden. At vise så mange valgmuligheder og så oven i købet GENTAGE alt det du gør, når man bladrer rundt på hjemmesiden (Nyheder, nyhedsbrev mm.) efterlader mig rundtosset og jeg vælger IKKE at gøre noget som helst. I den virkelige verden svarer det til, at der er 20 mennesker, der alle råber efter min opmærksomhed. Man bruger energi på at UDELUKKE nogle af dine mange gentagelser og har kun lyst til een ting... at komme væk.

Du er desværre ikke alene om det. Det er desværre en fejl, som rigtig mange begår.

Jeg vil vurdere, at du vil få MEGET større success, hvis du blot fik styr på dette eneste punkt.
(Jeg snakker om flere hundrede procent i forhold til, hvis du ikke gør noget ved det)


Personligt bliver jeg meget irriteret over, at man kan vinde noget ved at gøre noget som helst på en hjemmeside, så den lille pop-op duer ikke til mig. Jeg TROR simpelt hen ikke på, at jeg skulle vinde noget. Hvorfor skulle jeg bruge min kostbare tid på det? Derved de-generer du dine muligheder for at få sådan een som mig til at tilmelde mig nyhedsbrevet. Jeg føler mig allerede lokket i en fælde.

Hvis du i stedet LOVEDE mig at gøre noget bestemt... SÅ kunne jeg forholde mig til det.


Når man klikker på Læs online... så popper nyhedsbrev tilbudet op.... Det forstår jeg ikke?

Ved godt, at jeg har været lidt hård i kritikken.... men håber, at du ser det som en hjælp
Har arbejdet med brugervenlighed i snart 10 år... men derfor kan jeg da godt tage helt fejl.

Hvad siger I andre? Er I enige eller uenige med mig?


Venlig hilsen,

Christian




Hej WebAssistance



Tak for kritikken... Godt med kritik det kan man bruge til noget. Jeg
kan til dels godt give dig ret i at der er mange valgmuligheder. Især
omkring nyhedsbrevet, hvor der er hele tre muligheder. Du har nok ret i
der er for mange, men det er nyhedsbrevet som genere 65 % af vores
indtægt så vi er meget afhængige af det. Jeg giver dig 100 % ret i at
pop up''n er sindsyg grim og irriterende og overvejer også at fjerne den
igen. Problemet er bare at siden jeg har installeret den får jeg næsten
9 procent af alle mine besøgende til at tilmelde sig... Har du ikke en
god idé, hvad vi ellers kunne gøre?



Ellers tak for god feedback...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mouritz

Tak fordi du tog det til dig.

 

Det vigtige er at split teste alt, hvad du gør.

Jeg ville starte med at skrive den samme konkurence tekst midt for, hvor der i dag står
Læs online...

Så kan du fjerne pop-up''en... og herved er den første ting fjernet, som råber af folk

Og så er det VIGTIGT at skrive en masse om konkurencen, som overbeviser folk om, at de har en reel chance for at vinde. Svar på sådan nogle ting som:
Hvordan virker konkurencen?

Hvornår bliver vinderen udtrukket?

Hvor mange deltager inden udtrækning?
Hvor mange har tilmeldt sig ind til nu?

Hvordan bliver vinderen offentliggjort?
Bliver vinderen vist på hjemmesiden?
Får vinderen direkte besked?
Du skal FJERNE enhver tvivl i brugerens hoved om, at vinderen aldrig bliver udtrukket.

 

Kort sagt, skal konkurencen være trækplasteret, så skal fokl TRO på det... og forholde sig til særdeles faktuelle data. Vi er så vandt til at blive snydt, så du vil vinde dobbelt ved at forholde dig til folks bekymringer.

 

Mvh,

Christian

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Det lyder som en spændende opgave.

 

Klik på dette link http://www.web-creation.dk/valg.htm

Og lad dig inspirere, jeg vil evt. anbefale dig at købe en shop og så selv redigere i dem. Hvis du kan gøre det bedre selv er det selvfølgelig en god løsning.

 

Det koster ikke noget at kigge du er mere en velkommen, bemærk at der er copyright på alle billeder, men du er velkommen til at hente inspiration

 


Side 2 ud af 2 (18 indlæg)