Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger "bolig" fotograf

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært at give tilbud på de givne oplysninger.
Det vil være ret vigtigt at vide, hvor mange boliger, man kan forvente at kunne samle på en tur.

Skriv gerne lidt om, hvor mange du har i mit område - så skal du prompte få et godt tilbud.

mvh Hans

kjer@kjers.com

 

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc.

Det afhænger lidt af hvor mange billeder der skal tages/i ønsker. Min normalpris er 200,- pr. billede, men jeg aftaler gerne en fast (lav) pris, alt efter efterspørgsel.

Og er der evt. efterbehandling af billederne?

/Glenn

Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu kan jeg ikke pt sige hvor mange der ville komme, om der kunne samles op på ruter osv. Men jeg skal jo først og fremmest give tilbuddet til mine kunder, så de kan tage stilling om de overhovedet er interesseret i servicen.

Men jeg havde tænkt noget i stil med at der eksempelvis var 3 pakker.

pakke 1.

Billeder ind og udvendigt

Pakke 2.

Billeder ind og udvendigt, mastefoto og plantegning.

Pakke 3.

Billeder ind og udvendigt, mastefoto, plantegning samt noget 3d virutal.

Evt. med redigering. Så ville jeg skrive nogle faste priser på siden så mine udlejere kunne vælge at opnå større chance ved udlejning, salg mm.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg skyde ud med - eftersom jeg kender branchen - henholdsvis 500, 700 og 900 kr. for pakke 1, 2 og 3. Jeg har ikke selv udstyr til 360 graders billede men er villig til at skaffe det hvis det ønskes også.

Med i prisen er - naturligvis - inkluderet redigering af himmel, som næsten er et krav i branchen.

Jeg kører i øvrigt over hele landet, men er bosiddende nær Aalborg. Det virker passende at vi fra Jylland der har givet bud herinde har en cirka-afstand på 100 km imellem hinanden.

Mit bud er i øvrigt inkl. kørsel, da jeg kører privatbil og dermed kan trække det fra. Men det forudsætter at man kører mere end én opgave pr. tur.

Mvh Peter Pehrson / pepfoto

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, disse oplysninger skulle vi have haft med det samme.

Jeg har ikke udstyr til mastefoto. Plantegning, hvem udarbejder/leverer den? 3D virtual er heller ikke min dtærke side.

Lad nogen af dem der har udstyret og evner/erfaring komme til. :)

/Glenn

Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder bare super det der....

 

Har du ikke et tlf nr. samt email jeg kan få... ?

 

Vh

Marc

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Du burde overveje at tage kontakt til firmaet Esoft - de er ubetinget landets største leverandører af fotoydelser til ejendomsmæglere. De tilbyder både stills, "panoramabilleder", mastefotos, plantegninger oma.

Hilsen Morten

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg trækker mig og sender ikke noget tilbud.
Jeg havde misforstået opgaven og troet, at det var noget, jeg kunne håndtere, når jeg alligevel var ude at køre - eller sende én af mine gode kontakter ud efter, hvis det hastede.

Jeg giver tippet videre til én af mine kontakter.

mvh Hans

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc, jeg ved ikke hvem af os du mente, men min email er info (at) pepfoto (dot) dk og mit nummer 28902474. Min hjemmeside er endnu ikke oppe, er ved at se hvilken løsning jeg skal vælge til den. :-)

Mvh Peter Pehrson

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med reklamemateriale for Lind & Risør, og kan bl.a. hjælpe dig med at gøre billederne lidt pænere. Grønnere græs og blå himmel m.v. - det gør en stor forskel.

Jeg kan også lave plantegninger - og mange andre ting.

Du skal være velkommen at kontkte mig, evt. via kontaktformularen - www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)