Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop løsning skal jeg vælge

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra hammel
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg skal til at have lavet en webshop og efter 1000 vis af timers søgen på forskellige webshop løsninger har jeg nu mere eller mindre givet op.

Prisen sal ligge omkring de 500-600 kr om md. inkl betalingsmodul.

Jeg skal kunne have et bookings system også da det er taske udlejning jeg skal i gang med. Så kunden skal kunne vælge en taske og så inden betalingssiden skal hun kunne booke tasken ind på fx uge 1-4. sådan at den næste der går ind på den taske kan se at tasken er udlejet i uge 1-4.

Evt nogen der kan lave sådan et system til mig som kan sætte det på en webshop også :)

Jeg vil selvfølgelig gerne betale for dette system men vil ikke give 300/md.

Nå men jeg vil altså gerne høre jeres råd og erfaringer, omkring begrænsninger osv.

 

Glæder mig til at høre fra jer.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Jeg vil tro, at du vil kunne bruge en Shopify løsning også til den booking del, som du gerne vil have.

Du er velkommen til at kontakte mig for flere detaljer, om hvordan opgaven kan løses i Shopify. Hvis du synes det lyder OK og herefter selv mener at kunne sætte det op, så er du jo igang uden videre, men hvis du ønsker at jeg sætter det hele op for dig, så laver jeg et tilbud til dig.

Kontakt mig via PM eller direkte på info (at) deside.dk

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

trine:

Hej Aminoér

Jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg skal til at have lavet en webshop og efter 1000 vis af timers søgen på forskellige webshop løsninger har jeg nu mere eller mindre givet op.

Prisen sal ligge omkring de 500-600 kr om md. inkl betalingsmodul.

Jeg bruger selv Magentocommerce fra magentohotel.dk  Det er nemt og lækkert. og til ca. 200 /md incl. gateway.

trine:
Jeg skal kunne have et bookings system også da det er taske udlejning jeg skal i gang med. Så kunden skal kunne vælge en taske og så inden betalingssiden skal hun kunne booke tasken ind på fx uge 1-4. sådan at den næste der går ind på den taske kan se at tasken er udlejet i uge 1-4.

Evt nogen der kan lave sådan et system til mig som kan sætte det på en webshop også :)

Du kan da prøve at skrive til magentohotel.dk, de har før hjulpet mig med at finde moduler.

trine:
Jeg vil selvfølgelig gerne betale for dette system men vil ikke give 300/md.

Nå men jeg vil altså gerne høre jeres råd og erfaringer, omkring begrænsninger osv.

 

Glæder mig til at høre fra jer.

Jeg er selv varm fortaler for Magentocommerce, men det er selvfølgelig en smagssag. Hvis du er fokuseret på begrænsninger, så vil jeg helt klart anbefale et åbent system. Så risikerer du ikke at strande med en lukket løsning som ikke performer.

 

/Hus

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi kan mod et mindre gebyr lave den funktion til dig. Vores webshop koster 249,00 pr. måned plus 199 for kortbetaling.

Jeg vil tro vi kan lave funktionen for ca. 2-3000 kr. (vi skal selvfølgelig lige, have specificeret nærmere hvad funktionen skal kunne)

Du kan se vores webshop her www.besthosting.dk/webshop.htm

Vi kan tilpasse shoppens design til dine ønsker.

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 04:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Da jeg arbejder med andre projekter, sælger jeg min webshop (dog uden domain). Du kan gå ind på www.4men.fo. Shoppen er også på dansk, og kan nemt inpl. andre sprog.

Pris: 60.000,- kr ex. moms.

Venligst

Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Prøv også at kigge på di muligheder du får med en DanDomain løsning, her kan du også få 30 dage pdemo men alle moduler. Designmæssigt har du alle muligheder, du kan evt. lige hente lidt inspiration i vores portefølge, hvad der evt kan være muligt med Dandomain løsningen. Hvis du skal have lave noget med at varerne skal kunne bookes, så kan det også muligt men lidt kreativ tænkning. Vi har faktisk lavet selve webshoppen om til et bookingsystem på et tidspunkt, det blev sku meget fedt.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

Du skal være velkommen sende mig en specifikation på den booking funktion du ønsker, og så vil jeg sende dig et tilbud.

Vores brugervenlige webshop, SUMOshop, koster 595,- i månedlige omkostninger, og det er inkl. betalingsgateway.

Du kan læse mere om vores webshop på SUMOshop.dk , og se alle vores tilfreds kunder her: shop referencer

 

Du kan kontakte mig på: torben@sumostudio.dk

Torben Koch - www.SUMOstudio.dk

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg kan tilbyde en kraftig shop baseret på osCommerce systemet.

Systemet er forberedt  integration til SummaSummarum-e-conomic samt C5

Grund prisen ligger på 439kr pr måned ex moms.

Jeg sender gerne et produktark

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:19
Hvor mange stjerner giver du? :

husaren:

Jeg er selv varm fortaler for Magentocommerce, men det er selvfølgelig en smagssag. Hvis du er fokuseret på begrænsninger, så vil jeg helt klart anbefale et åbent system. Så risikerer du ikke at strande med en lukket løsning som ikke performer.

/Hus

Hej Husaren

Jeg har læst flere tråde hvor du anbefaler MagentoCommerce, men je kan ikke finde noget link til din shop. Må vi ikke se den?

Hilsen Morten

 

Fra København S
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 44
Fra  iLash Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige præcis sådan en side... Du kan tage et kig på DesignerRent.Dk, og se hvordan jeg har gjort det - og om det var noget der kunne være interessant.

 

Mvh

Janni

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)