Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame, hvor finder man det?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er pt. gratis markedsføring til hoteller, kroer, feriecentre, campindpladser og vandrehjem på www.paa-hotel.dk

Her giver vi i øjeblikket gratis markedsføring ved online annoncering på hjemmesiden.

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg giver gerne reklame på min side www.lagersalg.com i bytte for en reklame eller et link på din side.
Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CecilieG, det lyder som en aftale :) vi kommer til at have et afsnit med partnere og referencer. Tænker du kunne komme på der ?

hvor kommer vi til at ligge hos dig ? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paa-hotel.dk, det vil vi meget gerne benytte os af :) hvad skal du bruge af mig? 

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
På en af mine sider med lagersalg, det kan være i oversigten f.eks.
Fra Gørløse
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan stærkt anbefale google adwords, det koster kun for det du får af kunder os du kan mærke forskellen. tag også gerne adwords kurser og præsentations kurser :)

Og et rigtig godt tip til markedsføring HOLD DIG FRA FACEBOOK!!.. det er svindel..
ud af 10000kr får du 0 kunder og 0besøg, men ifølge facebooks egen statestik har man .. det er fusk.
Det var os en dyr lærestreg.

Vi brugte ente med 30000kr hos google og lavede mange flere penge. Og derefter faktisk ikke brugt en krone siden, men faste kunder og mund til mund hos kunder givet os flere :)
Hvis man giver folk en "wow" oplevelse, eksempelvis giver dem noget de ikke forventer og enda gratis kan give god respons :)

Håber det er et råd der kan bruges.

Mvh Brian

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)