Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på website

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg vil meget gerne have feedback, og gode ideer til forbedring på mit website.

www.jorgencarstens.dk

 

thanks

Jørgen

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Det er et godt site, men nogle gode billeder og rigtig gode tekster synes jeg. Når det så er sagt synes jeg også der er enkelte ting der ikke helt slår igennem. F.eks. synes jeg den "tema-boks" på forsiden er en smule malplaceret. Den ligner lidt for meget noget der er hentet færdig fra et andet site og passe ikke så godt ind i designet (in my opinion).

En anden grafisk detalje jeg tror kunne give lidt, tror jeg også ville være at bruge den samme skrifttype, til teksterne i billederne, som er brugt i logoet. Det ville få det hele til at harmonere bedre, og hvis teksten i billederne blev lidt større og tydligere også, tror jeg det ville være meget bedre :)

Mht. teksten i selve inholdet, tror jeg det ville pynte, hvis du/i brugte en mørk-grå istedet for den sorte. Hvilket også gælder for den sorte streg i bunden. Prøv f.eks. at bruge samme "form" som den grå der er baggrund på menu og logo i toppen og så vende den på hovedet. Så danner det både en god ramme og ballance i designet og giver samtidig en god plads til adresselinien, i bunden, som passende kunne stå inde i denne nye "form".

Prøv at lave overskrifterne "ikke-caps", "fed" og samme orange farve som "jc" i logoet.

Det var lidt en smørre, men ellers synes jeg det er et enkelt og fungerende site og den kritik jeg har givet, er naturligvis bare mit personlige indtryk af siden, men også set lidt fra en grafikers synspunkt. :)

Mvh
Steffen Nørgaard Andersen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Holte
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Du bør nok også overveje, hvor du placerer din lokalmenu. Lige nu er den i højre side, hvilket er det sted på et site, man ser sidst ifølge de mange rapporter om øjets bevægelse på et website, der findes. Du bør forestille dig, at den besøgende skimmer (læser ikke) siden som et "F", derfor bør de vigtige elementer også findes i dette "F". Grafiske elementer, faktabokse og andet sekundært kan så i højre kolonne.

Yderligere skal du tænke på tidsperspektivet, når du skriver på dit website. Her tænker jeg på ".... efter nytår" under Forum. Er det nytåret 2007 eller 2008? Du har ikke en tidsreference som på en avis, der er udstedt en bestemt dato, så du ved aldrig, hvornår dit site bliver besøgt. Derfor skal du altid skrive en dato eller tidsperiode med årstal, f.eks. nytåret 2008, i løbet af efteråret 2008, den 1. november 2008, etc.

Og til sidst behøver du jo ikke under Kontakt at skrive webadressen, da den besøgende jo allerede er inde på din side.

 

Med venlig hilsen

Bibbi

www.abmano.dk

 

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Ville blot lige kommentere og sige, at det er en rigtig flot hjemmeside. Den kan du godt være stolt af.

Jeg kan tilslutte mig alt ovenstående og kan tilføje, at din "mouseover-effect" ved "Temaer" på forsiden er ikke særlig intuitiv. Jeg opdagede den ved et tilfælde... Så det kan der måske gøres noget ved.

Mvh Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Morten siger så er det et rigtigt flot site, og som ham opdagede jeg også den  mouse over effekt ved "Temaer" ved et tilfælde, prøv arbejd lidt med den så den bliver lidt mere brugervenlig.

 

Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen og alle andre som har givet feddback,

tusind tak, det er en rigtig fed feedback som har været fyldt med konstruktive og gode ideer som jeg er utrolig glad for. Og vil straks gå igang med at kigge på sagerne der er ihvertfald en del af det i er kommet med, som jeg tager til mig og vil rette.

Fedt med sådant et forum - thanks

 

Mvh

Jørgen

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen!

 

Først og fremmest - din hjemmeside er flot lavet, virker pro:)

Men nu er jeg tilhørende en zappergeneration... Og hvis jeg var faldet over din side i et tilfældigt søgende efter en coach, var jeg ikke kommet længere end til forsiden. Jeg mangler simpelthen at jeg indenfor 2 sekunder bliver præsenteret for dig som person, samt dine spidskompetencer. Jeg ville ikke sidde og læse en længere tekst igennem, før min interesse i første omgang var blevet fanget...

:)

 

Maja

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)