Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mode tøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen derude :-)

Jeg har et lille spørgsmål , tidliger har jeg solgt silikone bh men stoppede igen da tiden ikke var der , men nu er den her igen,

 

Men Kunne godt tænke mig at udvide med mode t-shirts,

Er der nogle som kan hjælpe med noget import? så kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer ,

Venlig Hilsen
Trylle Thomas

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan evt. eksportere fra Indien hvis dette skulle have interesse!?

Hilsen

Laura Weidanz

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laura .

Det kunne da godt være en mulighed - hvad for nogle mærker?

og hvormeget skal jeg købe for af gangen ?

//
Thomas

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Du faar lige min mail: laura@melwich.com Venligst skriv til den saa jeg kan komme i kontakt til din mail ogsaa. Jeg skal lige forhoere mig om diverse muligheder inden jeg kan give dig et konkret svar. Men hvis du har nogle specifikke maerke du oensker venligst giv besked, saa skal jeg give dig svar om dette kunne vaere muligt. Saa vil jeg lige tillade mig at svare dit spoergsmaal med et spoergsmaal: Hvor mange/meget havde du i tanke at koebe for af gangen? 

Jeg er partner i Melwich som er soersterselvskab til pole-star. Du kan besoege www.pole-star.com for mere info om firmaet. 

Laura Weidanz

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Vi producerer eget designet tøj i Kina og kan fremskaffe alle former for tøj i høj kvalitet. Efter mere end 25 år i branchen et godt råd: pas på med leverandører fra Indien og området deromkring samt Tyrkiet. Der er også gode leverandører men de skal findes først.  Hvis du forklarer mere præcist hvad du leder efter kan vi givetvis finde det til dig til fornuftige priser. mvh René Rohrberg www.silverfox-design.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)