Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøj produktion i udlandet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

En veninde og jeg vil gerne have produceret tøj i udlandet og i den forbindelse vil jeg høre om der er nogle som har nogle gode kontakter og eller ideer til hvor vi finder sådanne steder?

Der er selvfølgelig goder ved at have produktionen inden for Eu, men spørgsmålet er om det kan svare sig rent prismæssigt!

Derudover om i kender prisen for produktionen ? Altså hvor meget man skal regne med at kunne lægge ud for?

Andre gode råd samt links til gode informative hjemmesider osv modtages med kyshånd!

 

Mvh Klara og Louise

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg i det her forum og du vil finde mange spørgsmål om netop tøj.

Glem alt om østen til at starte med. Du bliver nødt til at kontrollere alt og det er ikke så nemt når produktionen er 10.000 Km væk. I Kina finder du ikke mange fabrikker der vil røre ved 3-400 styk af en style, normalt er det mindst 800-1000 af hver style, på en stor fabrik oplevede jeg endda 3000 stykker som minimum.

Der er rigtig mange ting der skal på plads inden du får produceret noget tøj, så start med forarbejdet. Har i komplette tegninger, størrelser, materialer, sømme og syninger o.s.v. Alt skal være på plads inden du får tilbud, så det er samme grundlag for fabrikkerne.

Som sagt er der mange gode links her i import/export også til tøjfabrikker i Europa.

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en række kontakter til et par fabrikker rundt om i verden. Skriv til mig på niklas@infashioncph.com

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er du stadigvæk interres om produktion jeg har kontakt i Vietnam du er velkomme skrive til mig

tnnmdk@yahoo.dk

eller ring 22219254

Tien

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg sidder som tekstil agent paa Mauritius. Send mig lidt mere detaljeret information og maaske vi kan finde ud af noget.

Det er korrekt de fleste fabrikker forventer et par tusinde styk i styles, men det kan altid forhandles.

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)