Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en ansat ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Hvordan skal dit indlæg egentligt opfattes?

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
han var nok for hurtigt ude.. skrev kun 2 min efter mit sidste svar

Supply Chain blæksprutte

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 5/9/2006 9:55:07 PM Forfatter: kejseren han var nok for hurtigt ude.. skrev kun 2 min efter mit sidste svar


Det var blot lidt ironi over at folk ofte tager gratis hjælp for givet og måske ikke altid husker at påskønne det.

Dbh MArtin


Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Man bør vel egentlig også tage højde for sygedagpenge, og især barsel.


Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Vores revisor havde lavet nogle undersøgelser igennem sit virke, og han havde fået det til 22% oveni lønen. Det dækker de faste udgifter og tog udgangspunkt i service-virksomheder. Og så er det rigtigt at især barsel kan være en stor post.


Husk nu iøvrigt, at hvis du har regnet en ansats løn ud til eksempelvis 300,000 (25,000 pr. måned) - bare et eksempel. Så betyder det ikke, at dine udgifter vil være 366,000 kr. For den store post - feriepengene er jo ikke en ekstra-udgift oven i årslønnen - det er betaling for dage, hvor den ansatte ikke arbejder (det er bare en klassisk "regnefejl" jeg har set hos mange). Altså ikke ekstra penge men mindre arbejde for pengene kan man sige.

 

Håber du kan bruge det.

 

Med de venligste hilsener

Søren Kristensen 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar Søren.
Ved du hvor stor % del eller hvad det koster i alt at have en pige på barsel?  Havde tænkt mig at, ansætte en godte for at få flere drenge til min fremtidige virksomhed hehe.. men måske skulle jeg så bare nøjes med et par unge mænd at ansætte

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kejser

 

Ja, det var selvfølgelig en løsning ;-) Jeg kender faktisk ikke lige beløbet - om man betaler fuld løn i perioden og sådan. Men husk nu ikke at diskriminere imod unge kvinder, når du skal ansætte!!!

 

Med de velnigste hilsener

Søren

Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører selv min lønadministration over Danløn, - det har jeg gjort i 4 år nu. Og det har været helt fint, men der er ingen kontaktmuligheder over telefon!!!, alt kører via mail, og det kan være lidt frustrerende når man ofte har brug for online hjælp i nu'et. - Og det har jeg ofte haft behov for. Men det er billigt! 

Hvis jeg var nystartet ville jeg vælge et andet lønbureau hvor du har en personlig kontakt. Betal det det koster og lad dem styre alt med pension etc. SPAR DINE TIMER MED LØNADM. OG BRUG DEM ISTEDET HVOR DU ER GOD!!

Jeg er ved at skifte! Det tog desværre 4 år at indsé.

Bare et godt råd.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 04:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Kristensen:

"Husk nu iøvrigt, at hvis du har regnet en ansats løn ud til eksempelvis 300,000 (25,000 pr. måned) - bare et eksempel. Så betyder det ikke, at dine udgifter vil være 366,000 kr. For den store post - feriepengene er jo ikke en ekstra-udgift oven i årslønnen - det er betaling for dage, hvor den ansatte ikke arbejder (det er bare en klassisk "regnefejl" jeg har set hos mange)."  

 

Kan du så komme med et eks. hvordan regnestykket så skal se ud?

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

:
Hvis jeg var nystartet ville jeg vælge et andet lønbureau hvor du har en personlig kontakt. Betal det det koster og lad dem styre alt med pension etc. SPAR DINE TIMER MED LØNADM. OG BRUG DEM ISTEDET HVOR DU ER GOD!!

Jeg ville helt klar anbefale enten dataløn eller så lønadministration igennem bluegarden.dk

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)