Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Camelbak.nu

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har sammen med en ven sammensat en hjemmeside, som skal sælge væskesystemer til motionister.

Siden hedder www.camelbak.nu hvis der skulle være nogen, der har ideer til forbedringer, vil det være rigtig fedt.

Vores markedsføringsbudget er ikke det største, så måske der også er nogen, der ligger inde med et par gode tips, som vi endnu ikke har tænkt på.

På forhånd tak.

Mvh. Canto

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Canto,

Super lækker hjemme side

sys dog at en side som denne her http://www.camelbak.nu/Default.aspx?ID=4 er for "bar" - en produktnavn under billederne og evt en pris ville gøre underværker.Smile

Held og lykke med det

 

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Canto,

Fin side, tillykke med den.

Jeg har kun en kommentar:
Når jeg fra forsiden klikker ind på et af jeres systemer, finder jeg midt på min skærm et stort gråt område, uden noget indhold. Efter et rimelig langt stykke tid kommer der nogle "stemningsbilleder" frem, hvilket jeg synes er fedt, men da jeg først besøgte din side, havde jeg klikket videre inden der kom noget, det var først hen omkring 3'je produkt jeg så at der kom mere. Jeg synes det er lidt spild, at en så prominent plads er tom i så lang tid.

Ellers er den super flot.

 

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups,

Ja det har du jo ret i, jeg var måske lidt hurtig.

Jeg kiggede siden, og det var det første der slog mig. Den virker på mig rimelig flot grafisk og indbydende, men der er sikkert flere ting som kan ændres, det har jeg ikke taget stilling til.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)