Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Roboteksperten (robotstøvsugere mv.)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Nu er www.roboteksperten.dk blevet finpudset lidt, så nogle ting kører mere optimalt. RobotEksperten er en webshop med salg af geniale Roomba robotstøvsugere og en Scooba gulvvasker, meget simpelt og lige til - præcis som produkterne.

Men hvad syntes i om butikken, dækker den jeres behov hvis i var på udkig efter en robotstøvsuger, eller er der nogle punkter som burde være anderledes? Jeg lytter meget gerne til jeres mening. Link: http://roboteksperten.dk

 

// Jesper Skov

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er ok....(Lidt kedeligt 'logo' dog. Som symmetri-freak...så hænger forsiden lidt for neden i venstre side)

Jeg tror at, for typer som mig (der skal se ting virke, før de tror på det), ville det være en stor fordel, hvis i lavede en video 10xhastighed, som viste at den kom hele vejen rundt om bordben, fangede alt i hjørner etc.

Hvis der findes mange som mig, så er de skeptiske ift. om man bare får rengjort en del af gulvet eller det hele. Jeg/vi hører endda til de dovne typer, som ikke er vilde med rengøring...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Siden er ok....(Lidt kedeligt 'logo' dog. Som symmetri-freak...så hænger forsiden lidt for neden i venstre side)

Jeg tror at, for typer som mig (der skal se ting virke, før de tror på det), ville det være en stor fordel, hvis i lavede en video 10xhastighed, som viste at den kom hele vejen rundt om bordben, fangede alt i hjørner etc.

Hvis der findes mange som mig, så er de skeptiske ift. om man bare får rengjort en del af gulvet eller det hele. Jeg/vi hører endda til de dovne typer, som ikke er vilde med rengøring...



Mange tak for svaret! Mht. logoet, var det lidt vigtigt for os at logoet var enkelt. Jeg vil hurtigst muligt få set på det med symatrien på forsiden, godt spottet.

Hvis du kigger und "Videoer" og vælger den anden nederste: Dækningen, så kan du se en speedy animation over hvordan robotten kommer rundt. Derinde finder du også andre gennemgange og tests, som måske er brugbare for "folk som dig" :-)

 

// Jesper Skov

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan vel næppe kalde det et logo eller ;o)   Det styrer i selv...det ser bare lidt hjemmelavet ud og det er synd, da resten virker professionelt.

Videoer.....Jeg havde ikke set dem Embarrassed Kan den lære at bruge børsten, der bruges til hjørner og kanter....rundt om bordben, stoleben etc.?

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Naiiihhhh...... Må have en Scooba næste gang jeg har 4.000,- i overskud!! Nå, det var ikke kun derfor jeg lige ville skrive til dig. Big Smile

Jeg synes hjemmesiden er rigtig lækker og meget simpel og brugervenlig. Jeg har dog et par kommentarer, som du sikkert selv har en løsning på eller en begrundelse for.

I den første video med præsentationen af Roomba 560 starter speakeren med at sige "Rengører regelmæssigt, så du ikke behøver" men grafikken viser teksten skrevet således: "Rengører regelmæssigt, så su ikke behøver". Det er en lille ting, men slå- og stavefejl må i min verden helst ikke fremkomme. Du har måske opdaget fejlen selv, men ville lige nævne det. Det må være forholdsvist nemt for producenten (som jeg går ud fra leverer videomaterialet) at rette grafikken.

En anden ting er at jeg undrer mig over den mærkelige kasse, der er på siden "Dine fordele" og under punktet "Betingelser" En stor kasse med 4 punkter, men intet indhold. Tænker det er en fejl?

Ellers kun positivt fra min side. Held og lykke med projektet.

 

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Man kan vel næppe kalde det et logo eller ;o)   Det styrer i selv...det ser bare lidt hjemmelavet ud og det er synd, da resten virker professionelt.

Videoer.....Jeg havde ikke set dem Embarrassed Kan den lære at bruge børsten, der bruges til hjørner og kanter....rundt om bordben, stoleben etc.?



Den bruger jo automatisk børsten og forsøger at komme så tæt på tingene som muligt (også stoleben mv.), så det det ser jeg bestemt ikke noget problem i. Det blå du ser i videoen er jo 100% dækket, så den kommer stadig længere ind til benene og tager støv end det umiddelbart ser ud til. Har ikke oplevet nogle problemer med det, og syntes den kommer rigtig godt omkring ben (også runde).

 

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille:

Naiiihhhh...... Må have en Scooba næste gang jeg har 4.000,- i overskud!! Nå, det var ikke kun derfor jeg lige ville skrive til dig. Big Smile

Jeg synes hjemmesiden er rigtig lækker og meget simpel og brugervenlig. Jeg har dog et par kommentarer, som du sikkert selv har en løsning på eller en begrundelse for.

I den første video med præsentationen af Roomba 560 starter speakeren med at sige "Rengører regelmæssigt, så du ikke behøver" men grafikken viser teksten skrevet således: "Rengører regelmæssigt, så su ikke behøver". Det er en lille ting, men slå- og stavefejl må i min verden helst ikke fremkomme. Du har måske opdaget fejlen selv, men ville lige nævne det. Det må være forholdsvist nemt for producenten (som jeg går ud fra leverer videomaterialet) at rette grafikken.

En anden ting er at jeg undrer mig over den mærkelige kasse, der er på siden "Dine fordele" og under punktet "Betingelser" En stor kasse med 4 punkter, men intet indhold. Tænker det er en fejl?

Ellers kun positivt fra min side. Held og lykke med projektet.

Mange hilsner

Pernille

Tak for de fine ord - bestemt også en flot webshop du har fået lavet. Rigtig fine kjoler du sælger, men dem må jeg vist hellere holde mig lidt fra, så jeg ikke bliver stemplet af de kære aminoer :-)

Stavefejlen løb jeg godt selv ind i, det er lidt pinligt, især i en video. Jeg vil gøre mit bedste for at få det rettet snarest - under alle omstændigheder tak for din opmærksomhed.

Den kasse du nævner under siden "Dine fordele" kan jeg overhovedet ikke se? Kan du beskrive lidt nærmere hvor den er, og evt. sende et billede af det. Hvilket browser bruger du?

 

 

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Siden er ok....(Lidt kedeligt 'logo' dog. Som symmetri-freak...så hænger forsiden lidt for neden i venstre side)

Jeg tror at, for typer som mig (der skal se ting virke, før de tror på det), ville det være en stor fordel, hvis i lavede en video 10xhastighed, som viste at den kom hele vejen rundt om bordben, fangede alt i hjørner etc.

Hvis der findes mange som mig, så er de skeptiske ift. om man bare får rengjort en del af gulvet eller det hele. Jeg/vi hører endda til de dovne typer, som ikke er vilde med rengøring...



Så har du fået rettet boksene på forsiden, så den højre kant er lige hele vejen ned :-) 

 

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)