Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort terminal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken DK terminal ville I anbefale, den skal både kunne hæve penge og sætte penge retur, da jeg skal handle med vare i kommission, dvs. jeg skal betale sælger og vil gerne kunne gøre det via DK så jeg ikke skal ligge inde med for mange penge.

Da jeg er nystartet søger jeg naturligvis en forholdsvis billig løsning. Jeg skal også have netadgang i min butik, skal den kombineres med DK terminalen?

Mvh Helle

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Vi er glade for vores mobile dankortterminal fra Point. Den hedder Xentissimo og giver også mulighed for at sætte penge retur.

Henrik

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fru Thygesen

Vi har en terminal fra LD system og det er en swing. Og den virker bare 10-4.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja LD er også et godt bud. Begge mærker er driftssikre og kan stort set det samme. Gå efter prisen!

Henrik

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, jeg har fundet ud af der også er mulighed for at leje en maskine.

Har kigget på PBS erhverv.dk som både sælger og lejer terminaler ud bla. en der hedder PBS Combi til ADSL for 199,- om måneden er der nogen der har erfaring med det?

Helle

Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Selvom det er en gammel tråd vil jeg stadig gøre opmærksom på www.dk-online.nu

Her er der mulighed for både at leje eller købe alle typer af dankortterminaler.
Bl.a. tilbyder vi en Elite 5100 Swing, som er en statinær terminal som tilsluttes til enten en Internetforbindelse eller telefonlinje. Denne terminal kan lejes fra kr. 50,- pr. md.

Skulle dette være interessant kan I læse meget mere på www.dk-online.nu eller ring til vores salgsafdeling på 66 11 47 40.

Med venlig hilsen,
DK Online ApS
www.dk-online.nu

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

DK Online ApS:

Hej,

Selvom det er en gammel tråd vil jeg stadig gøre opmærksom på www.dk-online.nu

Her er der mulighed for både at leje eller købe alle typer af dankortterminaler.
Bl.a. tilbyder vi en Elite 5100 Swing, som er en statinær terminal som tilsluttes til enten en Internetforbindelse eller telefonlinje. Denne terminal kan lejes fra kr. 50,- pr. md.

Skulle dette være interessant kan I læse meget mere på www.dk-online.nu eller ring til vores salgsafdeling på 66 11 47 40.

Med venlig hilsen,
DK Online ApS
www.dk-online.nu

Hejsa.

Er det ikke falsk markedsføring og dybt useriøst at reklamere med at skrive "Lej fra kr. 50 pr. md. Og så koster det lige pludseligt kr. 150 pr. md + gatewaylicens + oprettelse.

Det samme gælder for "Elite 5100 FLEX" her står der 100 kr. pr md. men når man så bestiller står der 200. kr. pr. md. + gatewaylicens + oprettelse.

 

Med venlig hilsen
Bastian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)