Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en der kan designe hjemmesider?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc,

Hvor i landet bor du? Hvis det er muligt skal vi måske tage en face to face snak. Alternativt en telefonsnak.

Kontakt mig på info@pepfoto.dk, så kan vi tage den derfra. Men jeg tror godt at jeg kan finde ud af noget økonomisk og samtidig pænt.

Mvh Peter Pehrson

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

www.templatemonster.com prøv at tjekke det her ud... det er billigt der har jeg købt min (under opbygning)Big Smile

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jah, bortset fra at man kan se at det er en købt skabelon. Ellers skal man købe deres premium skabeloner, og de er i hvert fald ikke billige. :-)

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan nogen tag det seriøs,t først skal du have en billig hjemmeside, bagefter siger du at det ikke kommer til at give overskud, hvorfor laver man et firma som man ved på forhånd ikke giver overskud

desuden er der så mange andre som har det samme og virkelig ligger mange penge i det så glem den ide 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)