Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog Hosting service

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer



Ja så fik jeg endelig registreret mig efter lang tids passiv deltagelse



 



Jeg er faldet over dette produkt: Bloghoster 



Kort fortalt er det et script man installerer på sin server, hvorefter man kan tilbyde sine brugere at oprette en blog.



Er der nogen der kender til dette eller et lignende produkt? Meninger eller erfaringer er yderst velkomne.



 



Jeg har en go ide til et emneområde, og tror jeg vil investere i ovenstående. Men inden vil jeg høre nogle af jer hajer om der vil være gode indtjenings muligheder med f.eks AdSence i en sådan side (Man kan vise reklamer i brugernes blogs)



 



Mvh



Ulrico



Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Ulrico og velkommen til

 

Om der er penge i AdSense eller ej er afhængigt af mange ting. Hvor meget trafik er der på sitet? Hvor meget trafik kan opnåes? Hvad vil der være af informationer på sitet?

 

Det er nemlig brugerne af sitet der skal generere indtjeningen, og informationerne der bestemmer annoncerne og deres klikpris...

 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du tager i betragtning, hvor mange gratis blog-services, der er derude tror jeg folk vil foretrække sider såsom blogspot.com eller wordpress.com, hvor funktionalitet og brugervenlighed er i top og det er gratis og uden reklamer (og hvis der er reklamer, tjener bloggeren selv på det). Kan du alligevel "overtale" brugerne til at leve med reklamerne, så skal du fra AdSense måske regne med en indtægt i omegnen af 5-6$ per 1.000 sidevisninger - dvs. RIGTIG mange sidevisninger for at kunne leve af det :)

Hvis du alligevel er frisk på at forsøge dig, så tror jeg ikke, at du skal starte med et færdigt produkt som bloghoster (andre lignende produkter er MovableType, Drupal, elgg, Manila, pLog og Wordpress mu). Du bliver med andre ord nødt til at tilbyde noget, som ingen andre gør og det tror jeg nemmest gøres ved at få lavet dit helt eget system.

Helt præcis, hvad man kan tilbyde som ekstra afhænger vel meget af målgruppen. Jeg tror der er en fremtid for blogservices, der har funktionalitet målrettet direkte efter bestemte nichegrupper/markeder, hvor folk med lignende interesser kan samles i communities og stadig have deres egen blog.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)