Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervssparing.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej

Jeg kan anbefale jer Aminoer at tjekke erhvervssparring.dk. Det er en super god måde, at komme i kontakt med erfarne erhvervs folk på. Jeg har været medlem af Fredeicia klubben siden nytår og har virklig haft stor nytte af det.

 

Tjek det ud!

 

Mvh Kim

Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Den side kendte jeg ikke - Ser yderst spændende ud!

- Og så er der ovenikøbet en klub i Slagelse, hvor vi holder til.

Takker for tippet!





/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er medlem i Herning, men vores problem er at få sparringspartnere.

Jeg ventede næsten 1/2 år for at komme igang med sparring, og der var ingen
mulighed for at vælge imellem sparringspartnere. - Det er ikke særlig optimalt.

Vi har dog nogle super interessante klubmøder.

 

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Konceptet fejler ikke noget, men dem der står for projektet har ikke styr på en skid og det er meget amatør agtigt kørt frem.  Sådan det er blevet startet op har man taget alt hvad man har kunnet skrabe op rundt omkring istedet for at finde seriøse partnere, der sidder selvfølgelig mange seriøse sparringspartnere, men hvad jeg har kunnet se på de folk man har gravet op mange steder i landet, så er det ikke noget jeg vil betale år 2 på.

Når man har seriøser klager over måden det er gjort på, så er der stille som graven.. Totalt useriøst.!!!
Når der bliver sat to elever sammen der overlapper hinanden, tjaa så smider man den part ud der råber mindst op!!!
Så det er ikke værd at spilde jeres tid med de første par år, det kan være på tredje år at de har lært hvad det er de sælger!!!!

vh
Brian Knudsen

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må desværre give Brian ret!
Jeg føler jeg har spildt mine penge - og jeg blev specielt negativt overrasket over deres
hovedkooridnator i vores afdeling.

Jeg bad om at  få personlig sparring - men de vurderede ikke at det var noget jeg skulle ... ?
Nu sidder jeg i en gruppe med 3 andre der er nystartet som selvstændig og mig selv der har været igang i knap 5 år!
Desuden er de to sparringspartnere ikke været på nogle af de obligatoriske kurser der følger med i at være sparringspartnet! Absurt!


Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer.

 

Som sagt er jeg medlem i Fredericia klubben og de problemer i nævner, kender jeg ikke til. I Fredericia er forholdet mellem sparringspartner og iværksætter 1:2 hvilket jeg synes er ganske godt. Desuden er de måndtlige møder meget spænende at deltage i, bla. med fordrag om salg/marketing osv.

Men der er klart at når det hele er baseret på frivillig arbejdskraft, skal der nok være nogle steder der hænger i bremsen.

 

Jeg hørte selv og erhverssparing.dk fra en anden Amino der var meget tilfreds.

 

Mvh Kim Vedebech 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Som sagt et konceptet genialt, hvis det ikke var udført på så amatøragtig en måde, og hr. Carsten Machon som står og laver den samme salgstale over hele landet kan ikke engang ulejlige sig tid til at svare på et direkte brev med svar på de tiltaler jeg blev udsat for. Jeg finder både mig og min virksomhed svinet til på useriøst grundlag, og den måde man har lavet grupperne er helt a h..... til.


Det skal dog siges at min kære fader sidder som sparringspartner og han var meget chokeret over den måde som sagen blev behandlet på, de andre partnere blev faktisk ikke orienteret om at man ekskluderede medlemmer med begrundelse af overlappende virksomhed.. Og gruppen bestod kun af tre IT virksomheder inden for service, udvikling og undervisning.
Så min holdning til erhvervssparring, spar jeres penge og brug jeres tid andre steder for det her er squ spild af gode ressourcer i begge ender..

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
- ... til dig, der overvejer at gøre brug af tilbudene hos Erhvervssparring ...

 

- for det første : gør dig klart, hvad du ønsker at få ud af det ...

 

- for det andet : gør dig helt klart, hvad du ønsker at få ud af det

 


- jeg har ... :

- været tilmeldt som sparrings-partner hos Erhvervssparring i 1 år

- har været med til nogle få, fælles møder, med deltagelse af både sparre´re og sparrings-partnere

- har også kommunikeret med Carsten Machon (har forsøgt...)

- har haft en ´pro bono´ klient som jeg har taget mig af u.b. via Erhvervssparring, men ikke rekrutteret af Erhvervssparring (det blev simpelthen for tungt, så vi ´kørte udenom´)

 

- jeg blev tilmeldt amino.dk på ca. samme tidspunkt, som jeg tilmeldte mig Erhvervssparring - og, det har været med til at sætte mange ting i relief

- ... amino.dk - dét rykker, på mange måder - Erhvervssparring - hmm... - har fået et par ok potentielle samarbejds-partnere via IRL-møderne, ellers beskedent

- IT-infra-strukturen i ER - det virker bare ikk´ - overhovedet ikk´ - ganske enkelt !

- og, de lokale afdelinger har ´punk´et´ ledelsen ihærdigt i ½ - 1 år, men uden resultat

 

- som alternativ - hvis det er ud fra et ønske om at netværke - så er der for 1-2 år siden kommet et lidt forbavsende initiativ fra en del af danmark der ellers anses for at være dødsdømt erhvervsmæssigt, dvs. sydsjælland og lolland, falster

 

- nogle dygtige, seriøse folk, der både har forstået og ved, hvad det indebærer at netværke professionelt - virtuelt og IRL - som består af selvstændige og mikrovirksomheder - og, forstår betydningen af at skabe et velfungerede virtuelt univers - og, som tilmed har fået alt det her på benene med et langt mindre budget end nogle af dem, der har slået fejl ...

 

- giv en hånd til dem på sydsjælland - og, kig forbi : www.mikronet.dk

 

- hører du til blandt dem, der ønsker at netværke med et meget snævert professionelt fokus - så er ´Business Network International´ en oplagt mulighed - se : www.bni.as

- har en afdeling nu, i Århus, og nogle stykker på sjælland.

 

- jeg var til deres opstartsmøde i Århus i vinter, og kan blot sige, at det bliver håndteret meget professionelt og med et skarpt fokus - at skabe salg, og skabe salg via netværket.

- har valgt selv ikke at gøre brug af det, fordi hovedparten af deltagerne var medarbejdere/beslutningstagere ansat i en virksomhed, ikke selvstændige.  mit ønske er at netværke og sælge til/blandt selvstændige, iværksættere og mikrovirksomheder - af mange grunde.

 

- og, til dig Ida -

- ved ikke om du allerede hár fået kontakt med nogen der kan opfylde dine ønsker i Herning - ellers så vil jeg godt byde ind som sparrings-partner for dig i løbet af efteråret - er netop ved at afslutte forløbet med min  iværksætter fra foråret - og, vil gerne have en ny ´pro bono´-klient både med ´go´ og grokraft :-)

 

dann s.

 

 


 

 

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-09-2006 17:06:10
Forfatter: dann-sommer.dk


- og, til dig Ida -

- ved ikke om du allerede hár fået kontakt med nogen der kan opfylde dine ønsker i Herning - ellers så vil jeg godt byde ind som sparrings-partner for dig i løbet af efteråret - er netop ved at afslutte forløbet med min  iværksætter fra foråret - og, vil gerne have en ny ´pro bono´-klient både med ´go´ og grokraft :-)


dann s.








Hej Dan
Tak for et flot tilbud, det vil jeg benytte mig af!!!!
Jeg sender dig en pm først i nx. uge


Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)