Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøgende køber ikke?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En ting jeg helt sikkert ville ændre, og som jeg personligt tror vil få flere til at smide ting i kurvern er disse 2 ting.

1. Lidt mere synlighed for dine produkter på din landingsside. Først da jeg dobbeltcheckede siden så jeg at der faktisk var varer på første side.

2. Få styr på din venstre menu / produkt menu. Det første man ser er toppen. 1-4. Her har du *ny til jul. Anal. Andet og Batterier.
Nu kender jeg ikke dine kunder, men ikke mine første valg, og heller ikke mine veninders førstevalg. Jeg blev lidt forvirret (hvad er det her for et sted agtigt) det tror jeg vil betyde MEGET.

 

Held og lykke med det. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil det eventuelt hjælpe hvis jeg kortede det ned til evt. 4 kategorier eksempelvis:

Sexlegetøj
Kondomer
Kostumer
Andet

Foreksempel? :-)

Og så når man klikker på sexlegetøj, kommer listen med, andet, analt, dildoer osv.?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Kjeldsen:

Vil det eventuelt hjælpe hvis jeg kortede det ned til evt. 4 kategorier eksempelvis:

Sexlegetøj
Kondomer
Kostumer
Andet

Foreksempel? :-)

Og så når man klikker på sexlegetøj, kommer listen med, andet, analt, dildoer osv.?

Så ville jeg hellere arrangere det efter hvad jeg mener har mest interesse for brugerne. En der søger noget anal leder specifikt efter det, og vil lede længere end en som bare skal "inspireres"

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)