Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed vs. Aps?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:
Hvorfor spammer du gamle tråde.

Den form for bemærkninger kan du ganske enkelt ikke være bekendt.

JEG kom med et relevant indlaeg og skriver IKKE ret meget i forhold til dig.

Du skriver ustandselig korte bemærkninger i MANGE indlæg uden at komme med ret meget relevant information.

Det ER vel bare for at vise flaget?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejler tråden er over 1 1/2 år gammel.

Det er da fint med dit indlæg...men hvorfor ikke lave et nyt indlæg af nyere dato?

Det er ikke for at vise flaget, men personligt irriterer det mig, at så gamle tråde kommer til overfladen.

I øvrigt var der andre i denne tråd, der dengang syntes, at du spammede.

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:
I øvrigt var der andre i denne tråd, der dengang syntes, at du spammede.

Det ER jo ikke rigtigt. 

Vil du gerne have at JEG kalder dig med tilsvarende kriminelle skældsord? Det hverken KAN eller VIL jeg.

DU har strittet mod SmbA-selskaber i en del år og begynder derefter selv - omsider - at arbejde med SmbA-selskaber. 

Peter - Revisor:
Det er ikke for at vise flaget, men personligt irriterer det mig, at så gamle tråde kommer til overfladen

At du er bliver irriteret når jeg skriver noget er nok rigtigt. 

Du er gennem flere år kommet med mange negative udsagn om MINE indlæg.

HVER gang du kommer med et ikke rigtigt udsagn eller tilsvarende useriøse udsagn har jeg påvist det.

Der er MANGE af dem.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå,,så prøv at læse hvad Gweb skriver i tråden! Det er muligt, at det er rigtigt, hvad du skriver..men bare

upassende i denne gamle tråd.

SMBA..ja jeg har selv 4.....men derfra og spamme tråde( endda over 1 1/2 år gamle)ved hver lejlighed og

ikke lejlighed gør jeg ikke.

Nå..hvilke fejl har du påvist? Og hvor  mange urigtige udsagn..og hvor har du påvist disse?

At jeg ikke kunne godtage dit kryptiske program angående styring af flow mv. i en polsk bilfabrik?

Det er vel ikke nogen fejl/mangel?

Nej..Ejler..dine historier skal du længere ud på landet med.

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:
Det er muligt, at det er rigtigt, hvad du skriver..men bare

upassende i denne gamle tråd.

Efter mere end 7900 indlæg på Amino kan du stadig ikke skrive sammenhæmgende. Det ER ellers simpelt nok at undgå ekstra linieafstand i sætninger, som hører sammen.

Peter - Revisor:
SMBA..ja jeg har selv 4.....men derfra og spamme tråde( endda over 1 1/2 år gamle)ved hver lejlighed og

ikke lejlighed gør jeg ikke.

Det er da altid noget, at nu udtaler, at du selv har 4 af den selskabsform, som du vedvarende har argumenteret imod i flere år.

Du omtaler mine indlæg med det kriminelle skældsord SPAM.

Peter - Revisor:
Nå..hvilke fejl har du påvist? Og hvor  mange urigtige udsagn..og hvor har du påvist disse?

Jeg havde lige een i denne tråd.

Peter - Revisor:
At jeg ikke kunne godtage dit kryptiske program angående styring af flow mv. i en polsk bilfabrik?

Det er vel ikke nogen fejl/mangel?

Hvor har du det fra? Hvor har du omtalt dette? 

Er det ikke bare grebet lige ud af luften? Hvorfra ellers?

Peter - Revisor:
Nej..Ejler..dine historier skal du længere ud på landet med

Dit usammenhængende indlæg siger meget mere om dig end om mig. Jeg er desværre nødsaget til at svare da du igen kommer med kriminelle skældsord og forsætligt søger at sværte en persom med en anden opfattelse end din.

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter & Ejler, Der er rigeligt  plads til jer begge på Amino. Hvad der ikke er plads til er "ligegyldigt" mundhuggeri, som i bund grund og grund intet har med tråden at gøre og som formentlig ikke findes videre interessant af størstedelen af Amino's brugere.

Tråden blev startet i efteråret 2008, som det eneste indlæg trådstarter har lavet på Amino. Til trods for at der er blevet spurgt til hans videre beslutning i både 2009 og 2010 har trådstarter ikke fulgt op på spørgsmålene. Så tråden er død.

Jeres indbyrdes mundhuggeri har snart et større omfang end den oprindelige tråd. Hvis det fortsætter bliver resultatet meget vel at tråden forsvinder ud i cyberspace. Det ville være skønne spildte kræfter for jer begge. Kræfter som formentligt kunne være brugt bedre.

/Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ejler.

Jeg synes dine indlægs kvalitet har været nedadgående i en længere periode.

Som Peter giver dig medhold I, så er det muligt, at du har ret i hvad du skriver (Du har fået medhold mand!!!).

Men du er efterhånden ved at blive kendt for dårlig timing !

Om Peter griber argumenter ud af luften, som du påstår, kan vel ikke være nogen undskyldning for din opførsel, kan det?

Jeg synes gang på gang at jeg oplever at du i stedet for at deltage i aktuel debat, hiver op i gamle tråde, uden at tilføre nye informationer, men bare at hive op i debatten, måske fordi du mener du mestrer emnet og ærgrer dig over at debatten er uaktuel nu.

Du har stort potentiale som amino-debattør Ejler- vi skal bare have nogle tidssvanrede indlæg !!! :-) Lav et indlæg i Jante-tæskeren og fortæl os hvad der rører sig i dit liv. Jeg læser det med stor appetit såfremt der ikke er racistiske undertoner.

 

Og så kom Henrik lige på banen for at udøve censur !!! :) Er det ikke muligt blot at låse tråde før nye indlæg i stedet for at slette dem helt?

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg vil bare sige: Husk på hvem I repræsenterer! Kunden ser ikke forskel på personen og firmaet når man er selvstændig. Blot lidt nyttig info, hvis man regner med nye kunder via Amino Wink

Henrik Eriksen

//Henrik Eriksen - PlusConcept

Salg. Promotion. Event. Marketing.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik!

Ved så ikke, hvad jeg gør så galt i denne tråd. Som der kan ses, er det jo ikke kun mig, der mener, at

Ejlers indlæg er upassende.

Jeg synes dog, at Jørgen Olsens indlæg rammer plet.

Det må så være det.

MvH

Peter

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)