Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købes: Flash

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligger du inde med en flash version som du ikke længere bruger, så er jeg måske interesseret i at købe den af dig.

Der er selvfølgelig lige nogle krav Big Smile

Skal være til Windows

Skal være én af følgende udgaver: Flash Pro MX 2004, Flash 8, Flash MX eller Flash MX 2004.

Sidst men ikke mindst, så skal den være original, altså ikke noget med noget pirat halløj!

Det gør ikke noget den er støvet og har ligget længe, det kan jeg godt leve med Smile

Smid en PM eller en mail på mo [at] altero [dot] dk

 

Fra Århus
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget med, at det meste software kan man ikke videresælge? Men sådan er det måske ikke med Flash?

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt
track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu du stillede spørgsmålet, så blev jeg faktisk lidt i tvivl selv, så jeg har lige talt med dem hos Adobe.

De har intet problem med at licenser overdrages til en anden og jeg fik en henvisnig til deres politik for licensoverdragelse.

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

- og som hun sagde på gebroken dansk, "...., og så er der jo ingen der siger at produktet overhovedet er registreret hos Adobe ......"

 

Fra Århus
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

- og som hun sagde på gebroken dansk, "...., og så er der jo ingen der siger at produktet overhovedet er registreret hos Adobe ......

Lidt sjovt som hun er ærlig, hva? :D

Men produktet kan vel være registreret og så skal det vel overdrages på en måde... anyway, har desværre ikke Flash til salg. Prøv ebay

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt
track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja.. I Danmark er du inde over købeloven, også med software. Så derfor er de fleste klausuler skrevet i licensen for de fleste amerikanske programmer ugyldige i Danmark. Der er simpelthen ting i loven en licens ikke kan overskrive.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:

Tja.. I Danmark er du inde over købeloven, også med software. Så derfor er de fleste klausuler skrevet i licensen for de fleste amerikanske programmer ugyldige i Danmark. Der er simpelthen ting i loven en licens ikke kan overskrive.

 

- og hvordan skal jeg tolke det du skriver, mener du, at man blot kan se bort fra de licensregler som Adobe har?

 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

- og som hun sagde på gebroken dansk, "...., og så er der jo ingen der siger at produktet overhovedet er registreret hos Adobe ......"

 

 

Det hun siger, er blot at de fleste jo kun gør det nødvendige for at aktivere produktet, hvilket ikke indbefatter en registrering af sin licens.

Som jeg også som oftests gør, med mindre der følger nogle fordele med, ved at registrere sig hos producenten, som f.eks. extra features, addons, communities osv.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, men nu har jeg altså købt en Flash CS3 på Ebay. Pakken ankom i går og alt var i skønneste orden, indpakket i folie og det hele.

Pris ialt inkl. fortoldning: ca. kr. 3800 - altså væsentligt billigere end de ca. kr. 6.500 den koster i Danmark, så tak for rådet omkring Ebay.

Jep, jeg ved godt CS4 er på trapperne, men nu kan jeg om ikke andet opgraderer til en lavere pris :-)

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)