Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wellstar har i hørt om det og hvad mener i om det?

Side 7 ud af 23 (224 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

mkjensen85:
MLM prøver ikke at skabe en illusion. Folk gør

Hvis "folk" er sælgerne af MLM-koncepter, som i øvrigt ikke ønsker kritiske personer her eller til deres møder, så er vi helt enige! Wink

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som dem af os der har fulgt Johns mange skriverier om MLM her på Amino gennem tiden vil kunne bevidne, så hører John absolut til i den mest sympatiske del af den branche. Var alle MLM-folk som John, så var problemet nok slet ikke så stort.

Problemet er, at John virker som en ener, der er meget få af. Og ja John, der er brådne kar i alle brancher - men det er altså de færreste brancher der når op på siden af det gennemsnitlige indtryk af MLM-virksomheder, deres småreligiøse salgsmøder, overdrevne (og ofte urigte) salgsmaterialet og påstande om produkternes fortræffeligheder. Jeg kan personligt ikke lige komme i tanke om andre lovlige brancher, hvor SÅ stor en procendel af de forretninger der dukker op virker ekstremt betænkelige. Ikke engang brugtbilforhandlere eller bankfolk kan hamle op med det :)

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrickb..

Sorry men du da for langt ude.. hvad laver du på et seriøst forum.. prøv arto.

1. du svare ikke på om du har nogle erfaringer med MLM

2. hvad er det lige du ved om folk? og jo jeg tro de flest MLM folk har det helt ok med kritiske spørgsmål.
    Men jeg kan godt forstå folk ikke gider høre på uvidene brokke hovder som dig. Du ved ikke noget, du vil ikke høre efter alt i alt du vil kun brokke dig og kaste om dig med på stande som du ikke ved en skid om

Igår prøvet du at komme med en på stand omkring det med at alle kender alle. Og der var du jo også på dybt vand.

så bare glem det..
før du tager discutioner op burde du vide hvad du talte om.

Søg dig et job som reklame omdeler der har du nok mere held

Med Venlig Hilsen
Michael K. Jensen

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg beklager da, hvis jeg har trådt dig over tæerne med mine kritiske "på stande", men hvis du ikke kan tåle kritik, så bør du nok holde dig ude af debatfora med voksne mennesker.

For nu at tage dig op på dit eget forslag, så kunne du måske selv prøve at markedsføre dine koncepter i debatforummet på Arto? Der ville du formentlig kunne lokke flere med på vognen end herinde!

 

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrickd

Du har som sådan ikke trådt mig over tæerne.
Det skrammer mig bare at du bruger så meget af dit "voksne" liv på at side og udtale dig og drokke dig over noget du temmelig tydeligt ikke ved noget om.

Hvad er det lige du laver her inde?

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg kan personligt ikke lige komme i tanke om andre lovlige brancher, hvor SÅ stor en procendel af de forretninger der dukker op virker ekstremt betænkelige. Ikke engang brugtbilforhandlere eller bankfolk kan hamle op med det :)

Enig

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael

Jeg vil nu mene, at dine følelsesladede angreb vidner om, at jeg måske alligevel er kommet dig lidt for nær.

Jeg har nu altså ikke udtalt mig om mere, end hvad jeg ved. Nu havde jeg ikke set, at du før spurgte mig om, hvorvidt jeg selv har erfaring med MLM. Det har jeg ikke personligt, men jeg kender da folk, der er hoppet med på vognen. Og her er altså ikke tale om typiske iværksættere, hvilket passer meget godt ind i mit billede af, hvem der normalt lokkes ind i dette her.

Men at jeg ikke skulle kunne udtale mig om det, fordi jeg ikke selv har prøvet, er noget sludder. Har du været medlem af Scientology eller Islamisk Jihad? - Nå ikke! Må du så ikke udtale dig kritisk om dem, eller hvad?!

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har en ven der fik studiejob i Wellstar i Aalborg. Han var teammedarbejder og skulle ringe rundt og ordne papirarbejde.

Han arbejdede i 2½ måned, og fik ikke sin løn i perioden. Chefen sagde at pengene var på vej, og vennen havde tålmodigheden og arbejdede derfor videre. Her for et par uger sin fik han nok og sagde op. Han har skrevet til HK som nu hjælper ham med sagen.

  Nu søger de en ny student til samme arbejde. Som kan ses inde på jobzonen. Grotesk forretningsføring.

- Synes hvertfald det kan belyse de interne forhold i virksomheden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange ting, som jeg af og til tillader mig at ytre mig kritisk om - også selvom jeg aldrig selv har prøvet det, herunder (i usorteret rækkefølge): Pædofili, folkedans og sex med dyr :)

Dem der ytrer sig og bestemmer mest er landets politikere - og de færreste af dem har prøvet ret mange af de ting ude i den virkelige verden, som de tager beslutninger om.  Det er der ikke noget underligt, fordækt eller utroværdigt i.

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt men er det ikke meget smart at vide blot lidt om hvad man udtaler sig om..

Han behøver vel ikke at have prøvet det men.. hvis han nu blot havde sine oplysninger på plads.

manden mindre mest om de folk, der sider og brokker sig på nationen

Side 7 ud af 23 (224 indlæg)