Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til firmaprofil

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal bruge et logo som symboliserer : IT og PC

Skal bruges som logo/brand på tøj, faktura osv.

 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stefan

Prøv inde på eksperten, der har jeg tit fået lavet et hurtigt banner o.l. selv.

Mht. logo, så er logoet det billede/navn/grafiske repræsentation af firmanavnet, mens dit brand er summen af alt det som dit logo, dine produkter, din hjemmeside, dine avisannoncer, dit kontor ... osv, udstråler. Så dit logo er altså kun en del af dit brand. Så hvis du siger du skal have et helt brand opbygget skal du igang med lidt mere end et nyt logo :)

Derudover kan du godt begynde at tænke over farver, skal det være et fast antal farver? (billigere at trykke) skal det være sort/hvid? (endnu billigere) eller skal vi over i cmyk? og selv om vi er i cmyk skal vi stadig have en 2-3 farver som vi skal holde os indenfor.

Derudover er det svært at symbolisere "IT" ... Informations Teknlogoi og "PC" Personlig Computer, det er to navneord. Som regel bruger du tillægsord i den sammenhæng, f.eks. "Professionel", "Billigt", "Erfaren" hvis du forstår?

Anyway, håber du finder det du skal bruge og at mine indspark hjælper dig lidt :)

Fortsat god weekend.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også prøvete eksperten til et logo hvor jeg endda tilbød penge, men det kom der nu ikke noget brugbart ud af. Kan dog have være uheldig.

Granholm, skal der tekst i logoet og i givet fald hvilken? Jeg vil gerne lave et eller to gratis bud til dig, som du kun skal betale for hvis du vælger det. Det vil så i givet fald koste 900 kr inkl. moms.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel hvorfor bruge folk fra eksperten?, så vidt jeg ved er der da rigelige med grafikere herinde :).

Jeg kan iøvrigt varmt anbefale www.u-man.dk hurtigt og billigt. du kan snildt få det lavet for en plov, tror jeg.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi vil da også kunne hjælpe dig, kan se du laver en del forskellige ting indenfor IT, så det skal nok være et lidt overordnet logo, men har du selv noget du gerne vil have med i logoet? (både billeder eller tekst??)

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge selve "logoet", dvs de visuelle folk husker.

Dernæst skal jeg også have tilføjet teksten på en slags banner, dvs. til hjemmesiden.

Tager kontakt sidst på dagen til folk :o)

Evt. kan logoet udmunde u computer reperationer, da det mest er der logoet skal være synligt og ikke så meget symbol på IT.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du fået bud på både 750,- og 900,-, så vil jeg da ikke undlade at gå ind i konkurrencen, vi laver dig også gerne et logo, og vurderer at kunne gøre det for omkring 4.000,-

Det vil være inklusiv en snak om hvad du reelt ønsker at udtrykke med dit logo, IT & PC vil vi rådgive imod - da det ikke flytter værdier - det vil inlkludere research, hvilke andre virksomheder der læner sig i hvilken retning der kunne skabe konflikt, forskellige forslag til grafik, til vi når til enighed, samt rentegning af logo der kan skaleres og reproduceres på skjorter, biler, flag, skilte, i avisannoncer, brochurer, web, visitkort, præges i folie, bruges på brevpapir, fakturaer, følgesedler, emballage mv.

Stor hilsen,
Søren 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået en del hendvendelser, tak til alle :o)

Har valgt en mulig, og har en reserve i baghånden.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)