Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på MoLLoGraphics.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på min side (www.mollographics.dk)
Jeg kunne godt tænke mig om folk ville komme med både ros og kritik!
Da der er brug for begge dele for at kunne optimere siden.

Ser frem til at folk kommer med nogle kommentarer!

 

Mvh.
MoLLoGraphics

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Allerførst: Menupunkterne er vanskelige at læse, fordi I har skyggen midt på, til at "skære" bogstaverne over. Prøv at tone den ned.

Dernæst, så er der stavefejl og sproglige fejl allerede på forsiden, hvilket ville gøre, at jeg personligt aldrig ville komme videre. Det undergraver jeres kompetence allerede fra første øjeblik. Så find en der er god sprogligt, til at få optimeret jeres tekster. Det gælder hele siden. Få styr på store/små bogstaver. 
Hvad betyder dette fx.: "Købte produkter eller en? der vil altid være hjælp til dig!".
Det giver slet ingen mening. 

I skriver også om en webshop, som jeg ikke kan få øje på. Hvor er den?
Inde under "Produkter" skriver I godt nok shop, men hvad skal en kunde gøre for at lægge noget i kurven? 

De der tre blokke i højre side, hvad skal der være der? Reklame?
I så fald, så sign up til AdSense (eller hvad I nu synes der kan være passende), fremfor de tre vanskeligt læselige tekster, der forstyrrer så meget, at det er vanskeligt at fokusere på jeres budskab til venstre.

Personligt ville jeg nok bruge pladsen til at vise noget arbejde frem, fremfor at reklamere for andre. Det kan også være det er det I vil, men det fremgår ikke. Vis evt. noget af det I har under "Kunder" (er I i øvrigt kunde hos jer selv?) Lav evt. et par sider for fiktive firmaer, der viser lidt mere spændvidde, end det sort/hvide. Det virker meget ensformigt, og hvis ikke lige det er stilen som en potentiel kunde leder efter, kan det være det sidste han/hun ser på, inden der zappes videre, fordi det virker som om I kun designer en stil. 

Uddyb måske kontaktsiden, med et foto af jer hver især, og lidt mere info om jeres styrker og kompetecer hver især.

Sidst, men ikke mindst, ville jeg aldrig handle med nogen der ikke oplyser hvor de er hjemhørende, dvs. en adresse og et telefonnummer, så jeg kan ringe til jer, hvis jeg har behov for det.

 

Dejligt at se unge mennesker med initiativ og drive - så få de små detaljer på plads, så I kan komme i gang for alvor :-)

Held og lykke med det.

soelver.dk - freelance illustrator 

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Soelver, jeg vil sige mange tak for din kritik, der er noget at arbejde med...

Det sproglige ved vi godt selv, og vil forsøge at få en til at kigge det ordenligt og grundigt igennem.

Kurve funktionen vil vi også arbejde på, men vi er stadig på et "begynder-stage" og det vil derfor være en feature, der ville komme med tiden.

Blokkene til højre var først ment som reklame spots, men vi har også tænkt os at bruge dem til reklame for vores egne projekter i stedet.

Det med de fiktive firmaer, lyder som en knald god idé, så det er helt klart noget vi vil prøve!

Vi arbejder på det med kontaktsiden.

NB.
Vi er ved at anskaffe både kontor og telefonlinje, men da vi kun er henholdsvis 17 og 16, så er det ikke helt nemt.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hjemmenummer til en af jer kunne være en god start. Det behøver ikke være fint og fancy, det udstråler bare langt mere seriøsitet, at man også kan fange jer på telefonen, og ikke er henvist til kun at kommunikere pr. mail :-)

Glæder mig til at se hvad I når frem til, når I får rettet lidt til.
Følger der en opdatering her i tråden? Big Smile 

soelver.dk - freelance illustrator 

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil så vidt muligt holde folk underrettet herigennem

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)