Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os et tip og få 10.000 kr. som tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-bruger

 

Amino er inde i en forrygende udvikling. Vi søger derfor webudviklere, der kan være med til at bringe Amino videre såvel i Danmark som internationalt.

 

Kender du en webudvikler som du mener kunne brænde for at blive en del af et af Danmarks hurtigst voksende webmedier, så giv os et tip om vedkommende.

 

Som tak belønner vi dig med 10.000 kr., hvis vi ansætter den du har anbefalet til os. Det eneste vi skal bruge fra dig er navn og email-adresse.

 

Send en mail til os på nicolai@amino.dk

 

Du finder vores jobopslag via linket:

http://www.amino.dk/job/webudvikler.pdf

Nicolai

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal han side i Kbh?

Jeg har den dygtige .net mand på hånden som i overhovedet kunne ønske jer (har desværre ikke selv opgaver nok til at fuldtidsansætte ham og han er ikke interesseret i freelance), men han vil ikke flytte til Kbh.

Så hvis fjernarbejde ( evt. med et par dage om måneden i Kbh ) er en mulighed kan i få hans kontaktinfo.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg har en arbejdsløs datalog boende i min kælder - han er rigtig dygtig til alt der hedder Microsoft samt en haj til SQL og webudvikling

Hvis I satser på et længerevarende samarbejde vil I have mulighed for at få ham i praktik i en måned på 3mdr, ganske gratis - kommunen betaler.

 

Jeg er dog interesseret i at høre mere om fremtidsperspektivet for denne jobfunktion - regner i med at det er på projektbasis og derefter står den på fyring?

 

VH Jørgen Olsen

 

 

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har tidligere haft en fastansat med bopæl i Odense, så fjernmedarbejdere er ikke fremmed for os.

Vi søger én webudvikler med fast base på vores kontor. Men vi har så mange opgaver foran os at en løsning med også at dele en medarbejder godt kan være en mulighed som er win-win for alle parter.

Nicolai

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)