Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af badge i elegant stil.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen af jer grafiske designere som leder efter en helt speciel opgave som denne :)

Vi skal have designet et badge til vores tøjkollektion. Vi laver ridetøj i den dyre ende af skalaen og satser på elegance og kvalitet. De fleste badges som man ser idag er meget sporty og farverige men vi kører guldstilen og meget lyse pige farver. Disse badges vil sidde på sommer og vinter jakker, veste, hoodies, poloer osv. gerne med et elegant hestehoved. Jeg orker simpelt hen ikke at skrive til alle mulige grafiske designere og bede dem om forslag for det kommer til at koste mig kassen.

Behøver ikke nødvendigvis at være runde.

Nogen her som evt. har nogle udkast eller forslag ?

 

Roland

Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ingen forstand på ridning, men er det den form som vi så mest til på OL, eller er det den hurtige, hvor de hamrer løs på hesten? :)

Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tøjet vil blive solgt til dressur, spring, hobby og islænder ryttere i første omgang. nok ikke så meget galop ryttere hvis det er det du mener :)

Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan man bare se hvor meget jeg ved om det :)

Men har et par veninder som nok ville elske at give mig en lektion eller 2 om det, også kan jeg jo altid tage den derfra.

Når det er sagt, så syntes jeg stadig der mangler en del om hvad for nogle former du gerne vil have til dit badge, skal det være et skjold måske?
Eller skal vi bare bikse noget op? :) Hvad med tekst?

Mange grafikere har nok ikke tid til at skyde efter et mål i mørke Cool

Fra 8520 Lystrup
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Roland!

Hvis du kommer med lidt flere oplysninger, i hvad retning og størrelse, du har i tankerne skal jeg se på det.

send det til  info@systing.dk

Med venlig hilsen

Marianne Christiansen

MC Maskinbroderi

www.systing.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)