Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan reducerer jeg fragtomkostninger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg køber en del varer på auktion i Tyskland. Desværre betaler jeg minimum €25 i forsendelse til Danmark. Forsendelse inden for tyskland er som regel €7. Jeg overvejer muligheden for at få sendt varen inden for Tyskland (f.eks. til Flensburg) og så selv afhente varene her f.eks. hver 3. måned. Jeg har dog ingen kontakter i Flensburg. Er der nogen der har forslag til hvordan jeg kan reducere mine forsendelsesomkostninger. Jeg har muligvis en kontakt i hhv. Berlin og Hannover hvor jeg kan sende varene til, men det er for langt nede i Tyskland til selv at hente dem (Benzin omk. vil blive for høje i forhold til direkte forsendelse fra Tyskland til Danmark).

Alle konstruktive forslag er velkommen, idet mine omkostninger til forsendelsen ofte er op mod 50% af købsprisen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Nu er 25 € jo ikke alverden så det er nok svært at gøre det helt store. Hvor mange pakker forventer du at have pr. år.?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i at isoleret set er € 25 ikke er alverden men når varens købspris er € 50 og varen kan sælges til € 100 i Danmark så er der jo faktisk en del. Seneste år har jeg købt omkring 125 - 150 pakker og kan jeg halvere denne udgift vil det betyde en merindtjening på kr. 10000,- Det er vel også værd at tage med for "den lille mand".

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken størrelse har dine pakker?, for alt efter størrelsen og vægten, er der noget at spare, spørgsmålet er bare hvor meget!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

thomaslp:

Jeg er enig i at isoleret set er € 25 ikke er alverden men når varens købspris er € 50 og varen kan sælges til € 100 i Danmark så er der jo faktisk en del. Seneste år har jeg købt omkring 125 - 150 pakker og kan jeg halvere denne udgift vil det betyde en merindtjening på kr. 10000,- Det er vel også værd at tage med for "den lille mand".

Hej igen

Der burde være flere muligheder har du f.eks allerede en konto ved DPD eller GLS har de mulighesdm for at afhente pakkerne. Et Alternativt som jeg selv har benyttet mig af er at bruge kurerfirmaer til afhentning, får du et kunde nr.  via f.eks Link Logistics så vil du formodenlig kunne få pakkerne afhentet billigere endnu nu. Prøv at ring til link logistics og tal med en af deres konsulenter om hvad de kan tilbyde på import.

www.linklog.dk 

 

Mvh

Ravn

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Køber du altid fra forskellige leverandører? Det er jo oplagt at få sendt lidt mere samlet, istedet for mange småpakker.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tilbyder aftaler om afhentning af forsendelser i Tyskland og levering i Danmark - eller omvendt..

Prøv at henvende jer til

Scandi-euro GmbH

info@scandi-euro.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)