Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Look på din webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har efterhånden set på nogle forskellige webshops som folk linker til her inde, og som er deres egne, og generelt syntes jeg at i burde gøre dem lidt mere "custom" hvis i forstår hvad jeg mener, det er lidt dumt at en webshop som sælger tøj ser ud ligesom en der sælger bildimser. det kræver ikke ret meget at få en standart shop til at se lidt anderledes ud. Jeg vil selfølelig gerne hjælpe jer, hvis det er fordi i ikke kan finde ud af det.
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du har helt ret og der var dá heller ikke noget jeg hellere ville end at arbejde med designet på en webshop jeg laver sammen med mine forældre..

Dog har jeg nogle irreterende problemer med at får betalingsmodulet til at fungere.. Så hvis du har tjek på det, vil jeg da ikke sige nej til din hjælp..
 
Kan se at du har tjek på OsCommerce, så måske ved du lidt mere end mig..
 
Jeg er nu her hvor jeg har fået instaleret gatewayen og fået den til at sende via SSL, men når jeg sender kerditkort oplysningerne får jeg denne fejlmeddelse.. "The domain, , you are trying to relay - was not found in the relay database" Så hvis du lige ved hvad det betyder vil jeg være lykkelig for lidt hjælp..
 
Mange hilsner:
Thomas
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ved jeg ikke om www.anytime-vejle.dk skiller sig specielt meget ud fra andre webshops, men jeg er i øvrigt helt enig i dine betragtninger. Der er alt for mange principielt ens netbutikker (menuen typisk i venstre side, tilbud typisk i højre kolonne - og så lidt text/billeder i midten ....)  - Og det var da også derfor at vi bad om feedback på www.balladebutikken.dk (tråden http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4392&pageNo=1#33244)  hvor vi har forsøgt at rydde lidt op, og gøre shoppen så enkel som muligt..........
 
 
Måske man skulle lave en tråd der fremviste shops som vi hver især er faldet over, og som på en eller anden måde skiller sig (positivt) ud fra mængden. Jeg kunne da starte med disse 2 der ligger inden for min kones virkefelt (børnetøj) - og hvor jeg synes der er en god sammenhæng mellem produktet der sælges og webbutikkens udseende:
...de er i øvrigt begge bygget op med en forside man skal klikke videre fra (jf. også www.ballade.nu ).
 
En anden siden jeg godt kan lide, og som tidligere er evalueret her på Amino er:
...den ligner måske nok de fleste andre shops i opbygning, men til gengæld kan man jo næsten dufte den friskmalede espresso-bønne gennem skærmen - med andre ord: man får lyst til at handle dér!
 
Martin
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
www.anytime-vejle.dk har jeg ikke lavet ret meget ved, faktisk kun topbanneret og der skal heller ikke laves meget ved den, da ejerne er tilfreds med den, og som sagt er jeg kun admin på den.
 
og ja er helt enig med hensyn til http://www.esprezzo.dk/ virkelig godt lavet
 
og til dig der har spørgsmålet omkring ssl forbindelsen, ja så er jeg aldrig stødt på fejlen, så kan desværre ikke hjælpe dig 
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne da starte med disse 2 der ligger inden for min kones virkefelt (børnetøj) - og hvor jeg synes der er en god sammenhæng mellem produktet der sælges og webbutikkens udseende:
 
 
Hej Martin. Jeg grinte lidt, da jeg så deres loge - er der ikke stavefejl, eller er det med vilje: "børnenetøj"?
 
Rarligst
Anja
 
 
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjo...tror det er en slå/stavefejl ... og dem er der et par stykker af på siden....Men grafisk synes jeg den er helt fin

 
 
Martin
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)