Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter søges...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Er du interesseret i boligindretning – og har lyst til at åbne egen butik i Kbh? er du måske lige den jeg søger. Jeg er selv uddannet grafisk designer, og har altid interesseret mig for indretning, arkitektur mm. Jeg har en ide til et forretningskoncept, som er på et meget tidligt stadie. Det jeg søger, er en der har lyst til at udvikle videre på konceptet og vil være med til at starte og drive butikken, hvor der skulle være mulighed for freelance arb. ved siden af. Jeg arb. i dag på et reklamebureau som art director, så jeg vil selvfølgelig gerne være så diskret som mulig. Jeg er meget seriøs omkring det, har allerede udkig på nogle egnet lokaler. Send mig en mail på helle@sebbe.dk
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

 Det er ikke så diskret, at skrive en mail til sit eget domæne. Folk kan jo stadig skrive til dig gennem Amino, uden du behøver at give din email explicit. Kender nemlig flere Art directors der er blevet fyret for at lufte sådanne tanker...

Håber du finder en god partner...

Kristoffer 

Dbh Kristoffer

Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg kunne godt være interesseret?

Har du lyst til at beskrive dit koncept lidt mere?

Jeg er selv uddannet boligstylist og læser på 4 år til indretningsarkitekt, og har selv gjort mig nogle tanker om at starte op...

 

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant, kunne vi evt. mødes?

Min tanke er en lille butik med boligtilbehør, samt tegnestue hvorfra man ved siden af kunne drive freelance virksomhed (i mit tilfælde grafisk design samt boligindretning) Stilmæssigt er jeg til klassisk scandinavisk design dog med et lille tvist, det er svært at beskrive, jeg har derfor taget nogle billeder jeg kan sende til din mail adr. så vi kan finde ud af om vi stilmæssigt kan supplere hinanden.

Jeg har ikke lyst til at skrive helt konkret om konceptet her, men vil meget gerne fortælle om det ved et evt. møde.

Jeg har meldt ud på min arbejdsplads, som støtter op om min beslutning.

Mvh Helle Thygesen

Emdrup 2400, Kbh NV.

helle@sebbe.dk

2988 4157

Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Det kunne vi godt finde ud af, det lyder i hvert fald spændene!

Det er lige netop de tanker jeg har gået med, der er bare flere ting der holder mig tilbage ved det "koncept". Derfor er jeg blevet enig med mig selv om, at jeg skulle finde en virksomhedspartner. Udfra det kan virksomheden også tilbyde mere. Har du andre egenskaber man kan bruge i forhold til at starte virksomhed? økonomi, indkøb, salg m.m?

Det lyder spændene med grafisk design:) det har altid facineret mig.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at du prøvede at sende mig nogle af de billeder: Fam.randrup@forum.dk

Mvh Rosenfeldt

 

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Jeg kan se at det  efterhånden er noget tid siden dette indlæg blev oprettet, men prøver nu alligevel... Jeg er selv udd. bolig stylist og er selvstændig som dette. Jeg er ude efter en samarbejdsparntner inden for dette fag. Jeg blev "draget" af dit indlæg da det netop er det  jeg er ude efter. Jeg har selv nogle gode ideer i hovedet til lige netop det du beskriver.

Er det stadig aktuelt, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Susanne Pedersen

Leonorasmor@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Susanne!

Jeg tillader mig at respondere dit indlæg, da jeg ikke er sikker på Helle kigger med her inde mere.
Helle har nu fået åbnet en rigtig fin lille butik med boligtilbehør, som hun tager i kommision og sælger videre fra hendes lokaler på Emdrup Torv.

Du kan evt. besøge hendes hp. www.detalje.com og så er jeg sikker på, hun gerne tager imod dit besøg, hvis du skulle få lyst til at kigge forbi Emdrup torv.

Venligst,
Mads G. Dinesen
mads.dinesen@klog.dk

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mads.

Mange tak for din kontakt. Ja ,det var jo et stykke tid siden det var skrevet, men hvo intet vover, intet vinder.. Big Smile Jeg tager et smut forbi siden og ser hvad det er blevet til. Endnu engang tak for responsen.

Med venlig hilsen

Susann Pedersen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)