Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter søges...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Er du interesseret i boligindretning – og har lyst til at åbne egen butik i Kbh? er du måske lige den jeg søger. Jeg er selv uddannet grafisk designer, og har altid interesseret mig for indretning, arkitektur mm. Jeg har en ide til et forretningskoncept, som er på et meget tidligt stadie. Det jeg søger, er en der har lyst til at udvikle videre på konceptet og vil være med til at starte og drive butikken, hvor der skulle være mulighed for freelance arb. ved siden af. Jeg arb. i dag på et reklamebureau som art director, så jeg vil selvfølgelig gerne være så diskret som mulig. Jeg er meget seriøs omkring det, har allerede udkig på nogle egnet lokaler. Send mig en mail på helle@sebbe.dk
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

 Det er ikke så diskret, at skrive en mail til sit eget domæne. Folk kan jo stadig skrive til dig gennem Amino, uden du behøver at give din email explicit. Kender nemlig flere Art directors der er blevet fyret for at lufte sådanne tanker...

Håber du finder en god partner...

Kristoffer 

Dbh Kristoffer

Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg kunne godt være interesseret?

Har du lyst til at beskrive dit koncept lidt mere?

Jeg er selv uddannet boligstylist og læser på 4 år til indretningsarkitekt, og har selv gjort mig nogle tanker om at starte op...

 

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant, kunne vi evt. mødes?