Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beach-Café

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de finde tilbagemeldinger.

Umiddelbart lyder det til at være noget danskerne har fået øjnene op for, så man må hellere skynde sig at komme videre med denne idé, se bare dette citat fra ekstrabladet jeg faldt over:

"Kombinationen af forskellige frugter er uendelig, og vi danskere er efterhånden ved at få smag for de utallige smoothies-varianter, der for tiden rammer kiosker og dagligvarebutikker landet over.

Prisen på en smoothie ligger typisk på over 20 kroner for 250 ml - eller i nærheden af 100 kroner pr. liter, og vi er åbenbart villige til at betale det hvide ud af øjnene for en flaske med blendet frugt. For den samme pris kan man slukke tørsten i en rigtig god flaske rødvin eller tæt på en hel kasse øl. Alligevel vælger flere og flere altså at snuppe en smoothie.

Voldsom vækst
Hos 7 Eleven har man de seneste 12 måneder oplevet en stigning på 276 procent i salget af smoothies, og også hos Coop, der står bag Brugesen, Kvickly og Fakta er tendensen tydelig.

- Det er et meget hurtigt voksende område. Vi har fordoblet salget af smoothies i år, og det samme gjorde vi sidste år. Men man skal selvfølgelig tænke på, at udgangspunktet var ret spinkelt, siger informationsdirektør Jens Juul Nielsen til ekstrabladet.dk.

I London har frugtdrikken stort set erstattet alle andre former for søde drikke i storbyens mange kiosker, og Jens Juul Nielsen mener, at smoothies passer perfekt ind i den sundhedsbølge, der er i Danmark netop nu. " - http://ekstrabladet.dk/kup/madogdrikke/article983441.ece

Mvh - Mikkel Tschentscher Pedersen

Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop være på en cafe i Berlin med et koncept som ligner det du har i tankerne. Derfor kan jeg da komme med lidt input ud fra hvad jeg synes der var godt/sjovt ved konceptet i Berlin;

  • Ud for de forskellige smoothies stod hvilke vitaminer du fik "indenbords".
  • Tema; grøn, sund, evt. økologi
  • Lækre (og lidt specielle) sandwich, wraps og lign. 
  • Smilende og venligt personale, der vidste noget om produkterne

Jeg tænkte selv at det måtte være sagen i København, så det er bare at komme igang.-)

Du er selvfølgelig velkommen hvis du vil vide mere.

Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er præcis hvad jeg har i tankerne.

Hvordan gjorde de? havde de flere skranker med personale der stod klar, og havde de mangle blenders, så du det?

Jeg ved ikke om det er for meget at forlange, men kunne du ikke skrive lidt om den café der? her eller på min mail er mig lige gyldigt.

Mikkel Tschentscher Pedersen

 

- Mikkel91tp@hotmail.com

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Min tanke. 

Jeg ville elske hvis jeg kunne kører i en drive in og få sådanne produkter i stedet for altid en cola på mac til kører turen

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg kan kun bifalde de øvrige - det er bare med at komme igang at beskrive dit koncept. Kik hvad konkurrenterne gør og finpuds dit koncept. Som en klog mand engang sagde, så er det vigtigste altid "placering", "placering" og "placering". Så selv med et dårligt koncept kan du få succes hvis du er placeret det rigtige sted.

Beach cafe:

Jeg tænker, sand på gulvet, og noget Lalandia BIllund Stjerne himmel / bølge brus som lyd måske. Ja og hvem ved en lækker bambus bar i lokalet :-)

en stak flet møbler hist og her..

Og jo klart, skal der være lækre palmer og lidt lækker lys på bordene.

Held og lykke.

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)