Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/pengemand søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er en ung mand, der er ved at starte sit eget tøj mærke op.
Der bliver her tale om Casual stilen, i samme stil som mærker som Stone Island, Henri Lloyd og så videre.
Jeg har et navn, jeg har masser af ideer og designs, har kontakterne til fabrikkerne i udlandet der skal lave tøjet, og har et par aftaler om at få tøjet ud i webshops og en butik, det eneste som jeg mangler er en der tør/vil skyde penge i projektet.
Der er en fornuftig gevinst/afkast til personen der er villig til at smide penge i dette tøjprojekt. 

Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig høre hvad du forventer

 

1. Målgruppe

2. Salg,

3. Markedsføring

4. Kapitalbehov

5  Er der udarbejdet et budget for 2009?

Med venlig hilsen

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Målgruppen bliver fra 20-40 år årige.
Allerede nu har jeg kontakte til et par webshops der gerne vil have tøjet, har kontakt til en tidligere tøjmand, der gerne vil sætte mig i kontakt med forretninger når jeg har tøjet hjemme som jeg kan præsentere.

Med hensyn til markedsføring/reklame, vil der blive købt reklame pladser i diverse blade, har en bror der skal kæmpe ultimate fighting i udlandet, ham er der lavet en aftale med, om at han bærer mit tøj navn trykt på hans tøj.
Ellers skal der bare laves reklame for tøjet på alle tænkelige måder.
Har en kammerat der har været i reklame branchen, han vil her give mig lidt hjælp, så vi på den måde når bedst mulig ud til så mange som mulig.

Kapital behovet ligger på en 75 til ca 100.000 kroner, da jeg allerede har en masse ideer klar til en 1 kollektion, med poloer, t-shirts, skjorter samt forskellige accessories.

Der er pt, endnu ikke udarbejdet er budget for 2009, men det er klar her inden så længe.

Ellers må du spørge hvis der er flere ting du vil vide :)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)