Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på levering af container fra Ho Chi Minh City Vietnam

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Du prøve kontakt århus shipping eller Nordicon shipping det er rimelig pris . jeg send min container altid med Dem .

jeg håbe du blive glæde for Dem.

du kan godt kontakt mig vis der er noget. tnnmdk@yahoo.dk

mvh.

tnnmdk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Endte du med at få en bedre pris? (står nemlig og overvejer nogle varer, der vil ende med at fylde lidt)

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jo jeg fik nogle forskellige priser, den billigste løsning 10.000 kr.  Det er dog svært som førstegangs importør af container at gennemskue

hvad der ligger i de forskellige tilbud. Så jeg tror som nystartet at jeg vælger den første løsnig af en anerkendt dansk speditør

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

exporter:

Det er dog svært som førstegangs importør af container at gennemskue hvad der ligger i de forskellige tilbud.

Det er da ikke specialt svært for du skal bare bede om en "ALL IN" pris. Husk altid at få tilbudet skriftligt.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Ravn - Få altid tilbuddet skriftlig. Er det en ordentlig speditør vil de også selv foreslå dette så er både de sikret og deres kunde sikret.

 

Den først pris du fik af KN virker udmiddelbart meget høj i forhold til et meget nedafgående markedet.

Mvh,

Forwarder

 

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Søfragst rater i disse tider svinger uhyggeligt meget.

Kontakt mig på:

plt@bendixtransport.dk

Jeg laver alt indenfor spedition, sø, fly & land transport, imp/eks med kunden i centrum. Samt kurér og lagerhotel i mindre størelser hvis det skulle blive nødvendigt.

Vi er en mindre virsomhed som henvender sig til helt små enkeltmands- små og mellemstore virksomheder. Jeg sidder i sø -  import/eksport afd. men da vi er et lille hus har jeg fly og land transport lige ved siden af mig. Vi holder til i Hvidovre og du er velkommen til at kontakte mig til en snak om dit behov og ønske. Uforpligtende tilbud gives.

Håber at høre fra dig - Med venlig hilsen Peter Thomsen.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)